- Bart kiest weer positie en vraagt Alina om samen met hem de boodschapper te zijn. Omdat hij weet van de tocht en haar voetblessure? Jolien grijpt in (naast het feit dat Alina heel graag wil shoppen).
- Bij de tocht initieert Bart het openmaken van de boodschap met een groot nadeel als gevolg.
- Bart stelt voor Alina helemaal niet te beschermen en volle petrol de verdediging op Christian te gooien.
- Uitgerekend Christian, beschermd door Bart, wordt geraakt.
Ik snap niet zo heel goed waarom Alina of Jolien door de meesten meer verdacht worden dan Bart. Omdat het allemaal too obvious is wat allemaal hij openlijk uitspookt? Hoeveel meer kun je mollen? Behalve de tocht helemaal niet voltooien?
Gekozen mol of niet, hij is hier sowieso de beste mol
- Alina kiest ook zelf positie (en dat is m.i. een betere molpositie
- Alina zorgt er voor dat bij het stelen de x3 niet gehaald wordt door Christian aan te sporen steeds grote dingen mee te nemen waardoor de pakkans groot wordt.
- Het openmaken van de boodschap... als kandidaat zou ik ook nieuwsgierig zijn
- Alina zit zeker de eerste 10-15 pijlen helemaal onbeschermd aan tafel en heeft pech dat ze niet geraakt wordt op dat moment.
- Jolien is uiteindelijk degene die de posities verdeelt door samen met Bart te gaan lopen. De "opvallende" Christian komt zo bij het dieventeam
- Bij het openmaken van de boodschap sputtert Jolien niet tegen
- Jolien lijkt de eerste 10-15 pijlen ook niet echt bezig Christian te beschermen.
Wat mij wel tegenstaat bij een Bart of Jolien is de mol is dat ze op tijd aankomen en dat we van beiden niet echt vertragende tactieken zien tijdens de loop. Als mol zou ik toch proberen om te laat te komen en Alina en Christian daar onbeschermd te laten zitten