Amai: ik ben volledig verrast door deze mol
Maar het deert me helemaal niet dat ik er wederom naast zit. Want amai ik wil naar Griekenland. Vietnam deed me weinig maar het was een toffe groep. Maar al die plaatsen en plekken voor opdrachten
Ik heb nu wel vermoedens wat de hints zijn naar de mol. Maarja die zie je niet, zoals Patrick Martens ooit eens verklaarde in zijn seizoen? Iets met driefm, driefm?
Wederom een molseizoen waarin ik er volslagen naast zit maar ik blijf zo enorm genieten van De Mol
De montage ook: met wegdraaiende camerashots van in de auto naar locaties elders. Zo vernuftig mooi gemaakt. Ook gewoon een durfal opdracht nog even in de finale. De Mol slaagt erin om opdrachten goed uit te leggen voor publiek, ze filmisch te filmen en je al een voorproefje te geven van de mol in de laatste twee minuten. Allemaal dingen die ik mis bij een traditionele aflevering 9 van WIDM.
Ik had graag met open mond gekeken vanuit Kinepolis te Antwerpen zoals vanouds maar ja, ik heb er niet minder om genoten vanuit huis. En kom maar op met volgende week. Kan niet wachten hoe Alina de nodige molacties heeft uitgehaald