Ik kies wat minder voor de hand liggende opdrachten ( gewoon omdat de andere al genoemd zijn
)
Het vastgeketend zitten in Argentinië zal me bij blijven maar dat was niet om de opdracht, maar om hoe hard er daar tegen elkaar werd opgetreden.
Verder herinner ik me iets van een opdracht met de bezoekers in een kooi en dat de deelnemers een vragen parcours moesten afleggen en een rookbom of zo. Moet zuid Afrika zijn geweest. Dat je je bezoekers zoiets aandoet.
Verder voor de mooie integratie : met de schoolkindjes in de finale van zuid Afrika.
Verder de heerlijke felheid van Robin bij het rugby/ filmmuziek spel.
Rabid Joke , met een geweldige rol voor Pieter.
De lucha Libre ( worstel ) maar dan vooral de voorbereiding van Pieter en Baha.
De pizza opdracht in Argentinië en de muziek eronder.
En filmtechnisch niet te vergeten de finale opdracht in Vietnam. Super sick gebruik van slomo en drones, geheel in de filmstijl van ginder .
Zomaar een paar niet zo vaak genoemde opdrachten. Het is bij de mol vaak niet alleen de opdracht, maar ook de humor van de kandidaten, de interactie met elkaar en Gilles. De shots en de muziek.
Dat we na zoveel jaar nog steeds return december kennen. Dat ik sinds Steve niet meer normaal bon jovi kan zeggen. Dat we hier in Nederland weten wat een hete schacoche is. We danken het allemaal aan de mol.