Op verzoek en na goedkeuring van Heinz
Bespreek hier je feedback. Benoem de geslaagde aspecten van de reeks en benoem de verbeterpunten. Kritisch zijn mag maar onderbouw het met voorbeelden en hoe het verbetert kan worden.
Om zelf af te trappen...
Ik denk dat ik alleen feedback qua verbeteridee zou hebben ten aanzien van de nieuwe gekozen selectieronde voor het nieuwe seizoen. Ja, ik snap dat Gilles en de crew graag meer tijd willen kunnen besteden aan het leren kennen van de persoon achter de inschrijving. En dan helpt het dat je een kleinere max hanteert dan eerder. Pluspunt: als nog mensen de kans bieden als ik afga op het topic over de Mol 2021. Maar het ging nogal rap, zij die uitgesteld kijken (zoals menig Nederlander) vingen bot want in krap 2.5 uur was aanmelden al niet langer een optie. Mijn verbeteridee zou zijn: laat iedereen test en executie beleven als wijze van voorselectie. Met 50 vragen over de Mol 4, 5, 6, 7 en 8. Eenieder die hierin slaagt krijgt de kans om zijn/haar aanmelding te verzorgen door het invullen van de vragenlijst.
Voor de rest ben ik enkel positief gestemd ondanks mijn verkeerde molkeuze
Opdrachten: geniaal, sommige hilarisch, anderen briljant met een knipoog naar het land ter plaatse. Ga vooral zo door, zodat we nog vaker mogen genieten van golven met een letterlijke handicap, kandidaten die zich te gans eten en kandidaten die af moeten zien etc.
De kandidatengroep: even divers als altijd en altijd een mooie mix.
Audiovisueel: supersterk door inzet van mini drones: de overgangen vanuit de auto per finalist naar de plaats waar de laatste test ingevuld gaat worden bij de haven
Vorig jaar in Vietnam voelde die finale opdracht al even James Bond like aan: zo mooi in slowmotion hoe de finalisten in de laatste seconden uit het gebouw rennen