Auteur Topic: Forum-Jaaroverzicht  (gelezen 11864 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Forum-Jaaroverzicht
« Reactie #40 Gepost op: 29-12-2003, 10:28:57 »
LC: DRIE bankjes vooruit!!!!!!! ;D ;D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #41 Gepost op: 29-12-2003, 10:36:13 »
Bodejos, ga jij maar gewoon in het lokaal voor ons zitten :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #42 Gepost op: 29-12-2003, 11:06:07 »
LC: DRIE bankjes vooruit!!!!!!! Achteruit ;D ;D

*Pok* Au, botste tegen de muur aan ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #43 Gepost op: 29-12-2003, 11:09:06 »
Het lijkt wel ganzenborden: U heeft een drie gegooid, ga 6 plaatsen achteruit....

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #44 Gepost op: 29-12-2003, 11:13:58 »
Maar nu moeten we dus wel nog lang w8en op het 2e deel... :'(

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #45 Gepost op: 29-12-2003, 11:22:35 »
Sorry Annemieke, Ik heb geprobeerd het af te krijgen voor vandaag. Maar dat is niet gelukt. Zodra ik thuis ben ga ik er aan verder werken. Dat beloof ik

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #46 Gepost op: 29-12-2003, 11:29:44 »
Dan gaan we toch gewoon ganzenborden met

TRIX

om de tijd te doden? Klik dus op de blauwe letters
« Laatst bewerkt op: 29-12-2003, 11:32:06 door bodejos »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #47 Gepost op: 29-12-2003, 11:30:35 »
JAAA! Die is leuk

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #48 Gepost op: 29-12-2003, 11:32:38 »
Dan gaan we toch gewoon ganzenborden met

TRIX

om de tijd te doden? Klik dus op de blauwe letters

Je BLIJFT maar praten over Trix.... ::) :P

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #49 Gepost op: 29-12-2003, 11:47:13 »
Wat gebeurde er eigenlijk allemaal in de 2de helft? Bezoek van Ferdi en andere WIDM-ers, ontstaan Realitynet, ER.net en PR.org? Wat nog meer?  :-\

(BTW: Heinz stond ook wel bekend als Augustus)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 29-12-2003, 11:50:28 »
Wat gebeurde er eigenlijk allemaal in de 2de helft? Bezoek van Ferdi en andere WIDM-ers, ontstaan Realitynet, ER.net en PR.org? Wat nog meer?  :-\
mijn cabaretvoorstelling :P, de Efteling, de Sintmeeting... maarja die meetings interesseren jou zeker niet zo ;-)

(BTW: Heinz stond ook wel bekend als Augustus)
owww, dat wist ik niet... of toch wel, hm ???

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #51 Gepost op: 29-12-2003, 11:50:28 »
Ik meende al iets van zijn avatar te herkennen, maar had er helemaal niet bij stilgestaan dat die twee weleens dezelfden konden zijn. Zeker niet aan de manier waarop hij schreef in de CSC.

« Laatst bewerkt op: 29-12-2003, 19:47:29 door bodejos »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #52 Gepost op: 29-12-2003, 12:17:33 »
Off-topic waarschuwing
Ik ga in, navolging van Chriz proberen meer mijn best te doen op on topic blijven, en anderen dat ook laten doen.
Ik denk dat het dezelfde zijn van Augustus en Heinz niet direct iets te maken hebben met het jaaroverzicht. Laten we hier dus hebben over het geweldige idee van Elsie, en anders gaan offtopiccen in Mijn Fanclub die daar officieel door mij voor benoemd is. Dank u

Aangezien ik geen moderator, crewlid of actief lid van WIDM.com ben, kan ik jullie nergens toe dwingen en is dit enkel een advies.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 29-12-2003, 21:47:15 »
A little bit, i speaked a lot with guys from Great-Britain in the Dordogne in France. So i can speak good English

::)  ;)

sry D**n

volgens mij gaat LC trouwens ook wel nog wat werk hebben met de uitleg rond het opsplitsen van de huiskamer in de relaxhoek enzo
banaan begint met een b, soms met een s

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #54 Gepost op: 2-01-2004, 13:47:47 »

volgens mij gaat LC trouwens ook wel nog wat werk hebben met de uitleg rond het opsplitsen van de huiskamer in de relaxhoek enzo

Nee hoor, ik kan heel kort zijn als ik dat wil. Morgen komt het tweede deel mensen, want ik heb niet kunnen slapen in het huisje waar we slapen :-\

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #55 Gepost op: 3-01-2004, 15:34:16 »
Bezoek van Ferdi

Ferdi was al geweest Chriz ::)

Het overzicht komt eraan. December is niet helemaal compleet maar op het moment van schrijven was dat nog niet bekend.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #56 Gepost op: 3-01-2004, 17:03:30 »
Deel 2.

Hallo Mensen en welkom bij het tweede deel van het forum-jaaroverzicht. Ik ben LC

Als u het vorige deel niet hebt gezien. Geen nood. Hij wordt elke dag herhaald op het Wie is de Mol forum. Wilt u kijken? Surf naar
http://www.kyrandia.nl/realitynet/widm/index.php?topic=6954

In dit deel kijken we terug op de laatste 7 maanden. Waarschijnlijk voor u het meest herkenbaar. Voor de mensen die niet weten welke maanden het zijn, noem ik ze nog even op: Juni, Juli, Augustus, September, Oktober, November en December.

Laten we maar snel beginnen met Juni

Juni

In Juni komt er nadat er veel mensen waren weggegaan omdat Wie is de Mol was afgelopen, een nieuwe groep actieve gebruikers bij. Deze grote groep gebruikers die zichzelf de NL-ers noemen, een greep mensen uit deze groep: Robin, Molice, Nostradamus, Dorine, Simon, Katja02, Dorine en eve16.
Jullie zijn al druk op het forum, maar wij wensen jullie nog vele jaren op het forum toe en feliciteren jullie dat jullie op dit forum zijn gekomen.

In de trant Wie is de Mol wordt toch nog een leuke bekendmaking gemaakt. De derde serie wordt herhaald, Hierin was George de Mol.

Een nieuwe lading smiley’s komt aan. Het Wie is de Mol forum krijgt nieuwe Mol-smiley’s. Na wat problemen met pinquins(deze stonden op de een of andere manier op de site, Misschien een streek van Limone?) kwam alles toch nog goed en kunnen we nu ook genieten van de smiley’s op andere site’s.

Op een bijeenkomst wordt een nieuwe groep operators en moderators aangestelt. Wij hebben een tijdje ervoor moeten zoeken, maar we hebben heel de lijst met de nieuwe crew.
Site-crew: Compuart, Malcolm, Han13, Jokivin, Mapel, Mollemans. Test, Cora Bora en N@ncy
Chat-operators: Feeks, Limone, Laafje, Michelangelo
Moderators: Chriz en jeroen234
Succes met de site mensen.

De tweede CMC begint. Na Voorrondes worden de kandidaten en de presentatie bekend gemaakt. Ook de Mol krijgt zijn pm’tje met het verzoek om mol te zijn. Een klein overzichtje wie de mol, de winnaar en wie de presentatie op zich nam. De Mol was niemand minder dan Groenenman, Met een N ertussen voor de duidelijkheid. Ville was diegene die hem door had. En de presentatie werd gedaan door Daan en Annemieke.
Een tweede spel was het Mole Brother. Een spel wat gebaseerd was op Big Brother. Chriz volgde de kandidaten op de voet en elke dag kwam er een aflevering. De kandidaten waren: Teigetje, Han13, Malcolm, Intikker, Compuart, D**n, Pino en Annemieke.

Volgens Annuh was het wel eens tijd voor een Forum-Awards uitrijking. En die kwam erook. Een paar weken konden forummers hun lievelingsforummer sturen in bepaalde categoriën.
Een paar weken later kwam de uitrijking. Om nou iedereen op te noemen die wat gewonnen had doen we u niet aan. Maar als u zelf wil kijken. Ga naar http://www.kyrandia.nl/realitynet/widm/index.php?topic=4733

LC: Poe, ik hoop dat u niet in slaap bent gevallen door deze drukke maand. Wist u trouwens dat Juni voor ons de moeilijkste maand was om info over te krijgen? Zo zie je maar dat als je goed zoekt veel dingen kan vinden. Op naar een wat minder drukke maand: Juli

Juli

Een rustig maandje was het, iedereen heeft had het erg druk gehad met Juni dat het wat rustiger werd aangedaan. Toch nam niemand anders dan Annuh het op zich om een Efteling-meeting te organiseren. Het werd een succes.

Een hoogtepunt in deze Maand. De 100.000ste post. Han13 kreeg de eer om deze te posten. Spannend was het wel, want op een gegeven moment was Han weg. Pm’tjes werden gestuurd en sommige zaten op het punt van een depressie toen toch het 100.000ste bericht kwam. Mensen. TOP!

De server beviel niet al te goed. Want weer wordt de Wie is de mol site verplaatst. Waarschijnlijk voor het project wat de crew later gaat starten

LC: Al een beetje bijgekomen met Juli? Mooi zo. Tijd voor een tussenstukje. Het Wie is de Mol forum heeft veel moeten lijden, zo kwamen er veel serverproblemen en dat leide tot wegblijven van veel users. Een paar users vinden wij waardig om hier te vermelden:
Doris, Pino, Vlaming, Robbyazerty en Jet.  Mensen die weg zijn gegaan. Kom alsjeblieft terug!

We gaan er even uit voor de reclame maar komen zo weer bij u terug

[Reclame]

SCHRIJF JE NU IN VOOR DE 4DE CMC, GA NAAR HET CMC FORUM EN SCHRIJF JE IN

[/Reclame]

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #57 Gepost op: 3-01-2004, 17:04:44 »
Ja daar zijn we weer. En we gaan snel verder met Augustus, September en Oktober

Augustus

Een nieuw project wordt opgestart. www.Wieisdemol.com gaat over in www.realitynet.nl . Een site met zogenoemde Reality-dochters. Site’s die gericht zijn op een reality-programma. De eerste dochter zal zich ExpeditieRobinson.net gaan heten en zal zich op Expeditie Robinson gaan richten.

Nadat Wie is de Mol.com in de VRT-serie van Wie is de Mol was gekomen, komt Wie is de Mol nu ook in de Donald Duck. Op het striplaatje is te zien dat Donald lekker thuis blijft om Wie is de Mol te kijken. Groot gelijk Donald

De Derde CMC kwam er alweer aan. Voor de laatste keer in handen van Chriz. Tenminste niet helemaal. Want een crew bestaande uit D**n, Intikker en Annuh gaat hem helpen. Het wordt een leuke CMC, zeker nadat D**n de kandidaten misleide met een truc. Goed gedaan gasten(en vrouw) Ook hier een klein overzichtje:
Crew: Chriz, Annuh, D**n en Intikker
Presentatie: LC
Mol: Mollenvanger
Winnaar: Daisy

Nadat Mole Brother was afgelopen en bekend was dat Teigetje de winnares was, werd aangekondigd dat Mole Brother een soap zou worden die Mobro zou gaan heten. Een dag later konden de forummers genieten van de eerste aflevering.

September

Alweer een hoogtepunt. De Bar “De Molshoop” kreeg haar 600ste pagina. GEFELICITEERD MENSEN

Het tweede project van Realitynet wordt gestart. Planet Race krijgt ook haar eigen site: www.planetrace.org. Gemaakt door Mapel en Mollemans en later ook jeroen234.

Een derde dochter was een half complete dochter. Masterplan kreeg alleen maar een forum, maar zou misschien later worden uitgebreid. Goed dat dit niet werd gedaan. Masterplan zou een zoveelste flop op de commerciele tv.

Oktober

Het regent maar hoogtepunten. Na al zo’n 5 hoogtepunten te hebben gehad, wordt in oktober het 3000ste lid verwelkomt. Barbie is net nieuw en heeft nu al een ondertitel, wees er trots op meisie. Je moet eens weten wat mensen doen om een ondertitel te krijgen

PlanetRace.org krijgt een online spel. PlanetFanRace. Het het Explore the World spel gebasseerde spel krijgt geen verrassende winnaar. Zoals verwacht wint het ETW-team. GEFELICITEERD!

Chriz wil weer een spel opstarten. Een soort CMC maar dan gebasseerd op Expeditie Robinson. Het spel gaat de Compuart Survival Competion of afgekort CSC gaan heten. Inmiddels zit het al in de 2de fase.

Nadat eerder in het jaar de SM-org haar 100ste pagina kreeg. Krijgt dit topic nu haar 250ste pagina. Voor de tweede keer GEFELICITEERD!

LC: Nog twee maanden en het overzicht is al weer klaar. Tijd voor nog een bijzonder moment. Het 4-uur Cup-a-Soup topic wordt opgericht. Avron vindt het onzin dat je om 4 uur cup-a-soup moet drinken. Hij vindt medewerking bij veel andere forummers. Helaas is cup-a-soup er gewoon mee door gegaan.

De laatste paar maanden. November en December.
« Laatst bewerkt op: 4-01-2004, 10:51:15 door LC »

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #58 Gepost op: 3-01-2004, 17:07:15 »
November

Weer Server-problemen. Niet al te lang maar lang genoeg om verschrikkelijk chagerijnig te worden. Twee dagen ligt de server eruit. Maar dan is alles ook weer goed.... Voor een tijdje
De Site’s worden nu ook bereikbaar via Wap en i-mode. Door makkelijke adressen ben je nu ook op het forum onder het bellen. Handig!

De Eerste CSC-aflevering wordt geschreven en geplaatst. Er wordt goed op gereageerd en Chriz weet dat ie weer een top-spel heeft verzonnen

Eerst kwam ie er, toen weer niet, en nu weer wel. Een 5e Molserie. Door inside-info komt de site te weten dat er een molserie komt met bekende Nederlanders. Dat werd wat minder leuk ontvangen. Maar ja, alles beter dan niks.

Veels te vroeg was het. De Sintmeeting. Een paar mensen kwamen bij elkaar in de gedachte van de goedheiligman. Gedichten en surprises werden gemaakt en het werd vooral een gezellige dag

December.

De Idols-Dochter wordt opgericht. Cora Bora en N@ncy gaan zich helemaal richten op dit programma en maken een top-site. Het mocht niet lang duren., GROTE SERVERPROBLEMEN, een ramp. Niks kreeg de server meer aan de praat. Gelukkig kwam er een nood-forum waar iedereen toch erg tevreden mee was.

De tweede Forum-verkiezingen komen eraan. Weer gaan Annuh en intikker de leukste, grappigste, irritantste enz enz awards uitrijken.

LC: Dat was het voor dit jaar. Ik hoop dat u genoten hebt van dit overzicht. En als het forum volgend jaar nog bestaat komt er weer een overzicht.

Als laatste op verzoek en omdat wij het zo leuk vonden Feliciteren we Robin... met haar zwangerschap van haar tweede kind. Robin....! GEFELICITEERD

Bedankt voor het kijken en TOT ZIENS.

Een kijkje achter de schermen

Leuk was het zeker, MAAR VERMOEIEND. 2 dagen heb ik bijna non-stop naar highlights zitten zoeken. Dit heeft ongeveer 8 uurtjes geduurd. Het schrijven heeft bij elkaar zo’n anderhalf uur geduurd. Dus bijna 10 uur heb ik eraan gewerkt. Het laatste deel was het moeilijkst omdat ik erg moe was.

Ik heb het met plezier gedaan. Maar als iemand anders het volgend jaar wil doen. Graag.

LC

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #59 Gepost op: 3-01-2004, 17:18:20 »
Leuk overzicht, LC, er zijn zoveel dingen gebeurd, en je kunt echt niet alles noemen, als je een compleet beeld van 2003 wil hebben, begin je gewoon te lezen op 1 januari en houdt pas op, als je 31 december hebt gehad. Maar daar heb je dus een week of wat voor nodig.

Ik kan niet in de toekomst kijken, LC, maar ik heb er best interesse in om het stokje van je over te nemen, als daarna iemand anders het weer van mij overneemt.

Overigens: Katja02 kwam later erbij en heb ik ten onrechte gedacht dat zij tot het NL-groepje behoorde, maar  ook Katja is inmiddels niet meer weg te denken ;)
« Laatst bewerkt op: 5-01-2004, 15:58:24 door bodejos »