Բարի երեկո բոլորին. այստեղ հայկական ժյուրիի կետերը!
Oke, even in het Nederlands. Het was voor mij een fijne zoektocht naar muziek in Armenië. Klein nadeeltje is wel dat hun alfabet voor mij een beetje onleesbaar is. Groot voordeel is dat elke Armeen kan schaken (het is er een verplicht vak op de basisschool). En een goed muziekje tijdens een potje schaken is nooit weg (nou ja, behalve in serieuze wedstrijden dan).
Graag wil ik Vermoljoen bedanken die voor mij de knoop heeft doorgehakt toen ik met de laatste vier liedjes zat. Hij koos nummertje 2 en dat was dit mooie duet!
Ook wil ik de volgende landen bedanken, waarvan wij punten hebben mogen ontvangen:
Andorra, België, Georgië, Hongarije, Libië, Marokko, Polen, Roemenië, Tunesië en het Verenigd Koninkrijk.
Voor we de punten bekendmaken: տոնով մենք պատկանում ենք խուլ երկրներին
1 punt
2 punten
3 punten
4 punten
5 punten
6 punten
7 punten
8 punten
10 punten
En de twaalf punten gaan naar...
(hopelijk zijn de vertalingen gelukt)
Hier hou ik het maar bij... Ik heb geen zin om mensen te beledigen met mijn commentaar...
Oke... nog één grappig feitje:
Een van de andere nummers die ik wilde insturen heeft me in een pubquiz geholpen de vraag te beantwoorden in welk jaar Kurt Cobain stierf... Normaal zou ik geen idee hebben, maar doordat het in dat liedje genoemd wordt nu dus wel.