Polen - Misschien had je toch beter zelf iets gekozen?
Iceland - Hmm wat eentonig en zeurderig
Ukraine - Ruslana verkleed als Loreen die dan ook nog Euforia zingt? Het is nog enigszins OK als je de eerste 2 minuten overleeft.
Egypt - Op zich goeie gitaarsolo enzo, maar jammer dat ze ertussen door zingen. Het is heel persoonlijk, maar de stijl van zingen is te enerverend voor mij.
Slovenia - OK, beetje 13 in dozijn en zeurige stem
Andorra - Ik hoop dat het lied over het milieu gaat, anders is het zo random dat ze bij een hoop windmolens staat de hele tijd. Is dat de mooiste background die je kan hebben in Andorra?
Turkey - Catchy maar hmm
Romania - Niet erg memorabel, misschien omdat ik al in slaap gevallen was na de bijbel aan tekst in het inleidend stukje
Czech Republic - Niet heel memorabel (dit had hetzelfde aantal punten als Romania en blijkbaar had ik dezelfde niet memorabel commentaar bij beiden geschreven
)
Jordan - Is aanvankelijk leuk, maar begint naar het einde toe op m'n zenuwen te werken.
Azerbaijan - Hmmm dunno
Algeria - Vond het eigenlijk nog wel leuk. Ik zat snel mee te zingen met het refrein.
North Macedonia - Toffe keuze qua muziekstijl!
Georgia - Zeker catchy, het zit snel in je hoofd omdat het wel een bekend nummer is
Russia - Mooi, maar ook beetje slaapverwekkend. Goeie trompetsolo inderdaad!
Luxembourg - Ze doet dat goed, I physically can
Spain - Haha, ik geef ook punten voor de begeleidende tekst en deze heeft me hardop doen lachen (de lookalike van grasisgroen
). Het nummer zelf was wel ok
Armenia - Altijd leuk om eens iets anders te horen in het RN Song festival. Leuke clip ook
Tunisia - Mooi, maar beetje té rustig voor mij
Estonia - Leuke sound
Ireland - Mooi tot ze just another day beginnen zingen
Israel - Fijn beatje daartussen!
Belgium - Iets uit mijn eigen land dat ik nog niet kende! Hoewel de sound wel bekend voorkomt
Albania - Haha, je had beter Frank of D*N opgeroepen om op te letten (tenzij je dit zelf bent), ik kan zijn opa zijn! "Ameliaaa" is wel catchy
Latvia - Leuk maar na paar keer horen ook wel klaar mee.
Montenegro - Catchy, maar het mocht van mij nog wel wat harder/schreeuweriger. Super boos klonk ze niet.
Morocco - Heerlijk om naar te luisteren
Croatia - Wel mooi, al heb ik heel weinig met sentimentele kinderen in videoclips
Cyprus - Goede zangeres, leuk meekweel nummer