er mist gewoon een renner in de RN poule.. (had hem nog overwogen in de voorbereiding maar uiteindelijk niks mee gedaan). Cavagna die vandaag in de kopgroep zit en best een aardige renner is nergens te bekennen bij de rennerslijst.
Yup.
De lijst met renners was dit jaar verre van compleet. Van een paar teams waren er maar 3-4 renners bekend een week voor de Tour.
Daarom hebben we allerlei ontbrekende renners zelf moeten invoegen & waardes voor hen moeten bepalen.
Dan kan je echter hier en daar wat renners missen.
Tis niet anders. Volgend jaar, met een stuk minder Corona-chaos, is dat vast anders
Colbrelli of Gaudu had van mij ook wel mogen afstappen vorige week, dan had ik Rolland nu ook gehad...
Ach ik zeg dat al sinds dag 1 dat sivakov naar huis had gemogen van mij, dan kwam cosnefroy , had toch al meer dan 100 punten gescheeld.
Zulke dingen blijven inderdaad soms frustrerend.
Echter, ook als het alom wenselijk zou worden geacht, vermoed ik dat het momenteel technisch niet mogelijk gaat zijn dat teams een rijdende renner zelfstandig laten afstappen.
Zit ook soms een beetje te balen dat G Martin het zo goed doet in het algemeen klassement, maar bij mij de eerste wissel is
Edit:Etappe waarin weinig gebeurt, en ineens, boem, valpartijtje uit het niets, Mollema ligt erbij & geeft op.
Verdere details zijn nog niet duidelijk.