Dat ook maar het zit je ook niet tegen.
Zoals met mijn mega-unica Carapaz, die er feitelijk compleet doorheen zakt
Of idem dito vorig jaar mega-unica Porte
Ik zie het niet zo, qua mazzel, misschien los van een van de eerste jaren van de toto, toen Daisy enkele keren op plaats 2 strandde. De details staan me niet zo bij.
Maar wellicht agree to disagree.
Ik hoop morgen idd op een ontsnapping van een groepje met bv edet en sivakov , carapaz, hirschi , en misschien wat namen die zo rond plek 16-20 staan en van roglic weg mogen . Ik vraag me af of hij evt Martin ook zou laten gaan.
Here's hoping voor Carapaz, maar gezien z'n inspanning gister vrees ik ervoor.
Sivakov zat volgens mij ook mee. Geloof dat Edet gister GMartin een berg op probeerde te loodsen, maar denk dat die inderdaad wel fris genoeg gaat zijn. Weet niet of Hirschi er het type voor is - maar als ze genoeg tijd krijgen.. en verwacht sowieso wel een paar Sunwebbers in de aanval. Denk daarnaast dat Movistar wel actief gaat zijn, ook vanwege het ploegenklassement - misschien Soler? En bedoel, Rolland zal wel meegaan voor bergpuntjes.
Abandon Bernal.
Viel enigszins te verwachten.
Wordt daardoor extra spannend in de top, aangezien Telminator sowieso Pogacar krijgt.
Zet wel definitief een streep door de rekening van de huidige koploper, mcpdallas. Zat er dik in dat hij de koppositie niet ging kunnen behouden, maar vermoedelijk dat hij een extra eind gaat vallen.
Heh, bizar genoeg zou het niet eens een probleem zijn als Roglic of Pogacar moet afstappen (misschien zelfs een voordeel), aangezien ik nog Lopez achter de hand heb.
Hirschi en Rolland in de basis had mij wel wat extra punten opgeleverd, maar Roglic en Pogacar als kopmannen was een goede keuze
Mja, GMartin & Carapaz omgewisseld (dus Carapaz als eerste reserve) had me ook zo 100 punten extra opgeleverd, maar zie dat maar eens aankomen
mijn beide kopmannen zijn afgestapt, ik moet het nu doen met alleen mijn reservekopman Porte
(...)
Dit jaar snel vergeten. Voor volgend jaar mijn tactiek maar eens herzien. Ik neem bij voorkeur niet de topfavoriet op in mijn team. Mijn enige poolwinst was dan ook een jaar waarin er veel mensen afstapten, waaronder Froome en Cavendish. Ik hoop altijd dat de topfavorieten het niet waar maakten. Misschien moet ik volgend jaar toch maar gaan geloven dat een topfavoriet niet voor niets die status heeft.
Juist wanneer ik Porte niet heb doettie het eindelijk eens goed
En I don't know, vooraf werd Bernal bijna op gelijke hoogte met Roglic gezet. Plus de punten van de jongerentrui, leek hij toch een topfavoriet voor meeste poulepunten.
Denk dat voor het groen ook vooraf Sagan nog steeds de favoriet was - geloof bij de bookies zelfs favoriet tegen de rest van het veld. Maar die heeft het niet helemaal waargemaakt (hoewel 200p so far lang niet slecht zijn) en is ook niet zo vaak gekozen.