Heb niet alles gelezen dus wellicht al aangekaart:
Ik blijf het zeggen: van de 5000 euro die er te verdienen was deze aflevering vind ik dat er weinig ‘echt’ te verdienen valt.
Bij opdracht 1 moet je dan mega veel geluk hebben, alle stenen meenemen én op het perfecte punt uitkomen.
Bij opdracht 2 hebben ze voor mijn idee het hele parcours gehad en toch was de opbrengst 300 euro + mingeld.. (waar ik sowieso geen fan van ben maar dat terzijde) hoe dan?
3e opdracht staat er een schamele 1500 eu tegenover een vrijstelling.
Het is dat Patrick er stond maar de kans was 8 op 9 dat dat geld er ook niet in kwam, voor 1500 euro gaat iedereen voor de vrijstelling.
Waarom staan daar niet bedragen van 5000 euro tegenover (zoals in 2018) dan gaan kandidaten voor t geld en maak je het de Mol ook moeilijker...
Verder vind ik de groep heel leuk, het land verassend leuk maar de opdrachten wederom mwah.
Vooral de 3e opdracht van deze aflevering was echt saai naar mijn mening. Opdracht 1 was een complete opdracht die al ooit gedaan was en opdracht 2 het lasergamen word altijd zo gehypt maar snap dat niet. Pluspuntje: wel fijn dat er een overzicht was, zo had je tenminste een beetje een idee hoe of wat.
Jammer van Nadja, al leek ze wel de persoon die het minste bij de groep paste en er volgens mij meer was om
Haar boek te promoten
Vind het persoonlijk dan wel weer jammer want vind haar, peggy patrick & horace wel het leukste qua hoe ze het spel benaderen. Wellicht ook omdat zij nog uit de seizoenen komen waar Wie is de Mol echt op z’n hoogtepunt was.
En dan die stoel. Leuk idee, mwah uitwerking. De Mol (die alles weet) had misschien voor wat meer reuring kunnen zorgen, het leek nu een beetje snel snel om er vanaf te zijn.
Benieuwd of we die stoel opnieuw gaan zien. Streep Ellie daardoor wel af, terwijl ze wel op m’n lijstje stond