Deze hadden jullie nog te goed: De motivaties voor de Sterkste en Zwakste Schakels
De Sterkste SchakelsLuchtManiak. De perfecte ronde gespeeld!
Sanmol: hun kunnen wel wat motivatie gebruiken
De sterkste schakel vind ik zeker
enigmatv want hij is zeer slim.
als sterkste schakel stem ik op
ViWiRu, die slim en goed gespeeld heeft deze ronde.
ViWiRu. Alle 5 antwoorden goed met bedachtzaam spel. Was ook in de algemene en speciale ronde stabiel.
LuchtManiak: het feit dat je het lef hebt om niet te banken tijdens de speedronde geeft aan dat je dit verdient
LuchtManiak gun ik de sterkste schakel wel, is samen met Enigma TV en KingLennart het meest constant.
Luchtmaniak, omdat er optimaal verdiend is tijdens de speedronde.
De Zwakste SchakelHoewel ik vanwege een bepaalde reactie deze ronde iemand anders had willen stemmen ga ik toch voor degene met de meeste fouten:
Molfreak Arno. De BBC-vraag fout, en heel veel fout in de speedronde.
Molfreak Arno: hij vroeg alsof we op hem wouden stemmen en hij was ook echt het slechtst van allemaal
De zwakste schakel ben ikzelf:
molfreak Arno want ik heb veel foutjes gemaakt en het is altijd net niet of net wel
Als zwakste schakel stem ik op
Molfreak Arno. Zoals hij zelf al aangaf: niet gelukt helaas. Wel hartstikke leuk dat je meedeed!
De speedronde was niet makkelijk. Op 1 vraag na: met wie was Eva Braun getrouwd? Twee hadden deze vraag gek genoeg nog fout ook.. Alleen omdat
Molfreak Arno nog 2 andere vragen fout had is hij voor mij De Zwakste Schakel...
M
olfreak Arno: geen geld gepakt bij de speedronde, maar je mag met opgeheven hoofd het spel verlaten
Molfreak Arno is helaas, zoals hij zelf ook zegt, de zwakste schakel. Gilles schudt terecht meewarig z'n hoofd.
Molfreak Arno, omdat hij het minst gepresteerd heeft bij de speedronde en vraagt op hem te stemmen.
Molfreak Arno, Je kreeg iedereen zover om op jouw te stemmen, maar dat is eigenlijk het enige wat je wel goed deed. Met 8 van de 8 stemmen ben jij de Zwakste Schakel, tot ziens
Molfreak Arno, nogmaals dank voor je deelname. Hopelijk heb je genoten van het spel