Het is tijd voor de laatste 12 stemmen. Ik wil alvast meegeven dat de 'jij bent de 'zwakste schakel-speech' niet persoonlijk opvat moeten worden. Ik probeer de toon van het programma een beetje in stand te houden
Molduck, omdat zij de meeste vragen fout had.
Luchtmaniak, omdat hij 3 vragen fout had in de speedronde.
Molduck: Helaas als enige 4 vragen fout. Zonde!
B&W: Er waren er meer met 3 vragen fout, maar als je niet weet dat Canon en Nikon uit Japan komen heb je hier helaas niet veel te zoeken.
Molduck, Omdat je het meeste fout heb gehad en bij de harry potter vraag had je beter logisch kunnen nadenken waar het over zou gaan dan de titel volgen. Niks persoonlijks he
HappyDutchman: Je hebt veel geld verloren voor ons. Je hebt gebankt terwijl het logisch zou zijn als iedereen zijn hobby vragen goed heeft. en we dus geld hebben misgelopen.
Ik stem helaas op
Molduck, omdat ze vrij veel vragen fout had deze ronde. Ik vind het super jammer en stiekem hoop ik dat je de volgende ronde alsnog haalt!
De zwakste schakel is
HappyDutchman, de enige die veel geld kwijtspeelde door een vraag fout te doen
Molduck; maar 20 euro gewonnen in de speedronde en 1 vd 2 vragen fout
HappyDutchman; 310 euro laten liggen en verder ook om mijn eigen plekje te behouden
LuchtManiakMolfreak ArnoMolduck: 9 stemmen
HappyDutchman: 7 stemmen
B&W: 3 stemmen
LuchtManiak: 2 stemmen
Molfreak Arno: 2 stemmen
Monkeysuncle: 1 stem
Daarmee is bekend welke twee spelers de zwakste schakel zijn.
Molduck, waarschijnlijk beschouwde jouw medekandidaten deze speelronde als een rondje
duckhunt, want met 9 stemmen ben jij de zwakste schakel. Tot ziens
HappyDutchman, in tegenstelling tot jouw naam worden jouw medekandidaten niet bepaald
happy van jouw. Met 7 stemmen ben jij de zwakste schakel. Tot ziens
Molduck & HappyDutchman, heel erg bedankt voor jullie deelname. Hopelijk hebben jullie het leuk gevonden