Ik had niet echt tijd om een schema te maken, dus heb ik het even uitgeschreven bij elke vraag van de speciale ronde. Bij de algemene ronde had iedereen het antwoord goed en niemand bankte, dus die heb ik er niet bij genoemd. Ik denk dat iedereen voor zichzelf zo wel een overzicht kan maken hoeveel goede antwoorden iedereen gegeven heeft, wie er gebankt heeft en wie fouten heeft gemaakt
Vraag 1:
Monkeysuncle: goed voor 850 euro, Enigma TV: goed voor 900 euro, Molfreak Arno: goed voor 950 euro, LdHmolletje: goed voor 1000 euro, B&W: bankt 1000 euro, Luchtmaniak: pas, ViWiRu: goed voor 20 euro, Sanmol: goed voor 50 euro, Mrchipie: goed voor 100 euro, KingLennart: bankt 100 euro.
Hierna passen Monkeysuncle en Molfreak Arno en geven Enigma TV en LdHmolletje een fout antwoord waar geen geld mee verloren wordt
Vraag 2:
B&W: goed voor 20 euro, LuchtManiak: fout met 20 euro verloren, ViWiRu: goed voor 20 euro, Sanmol: goed voor 50 euro, Mrchipie: goed voor 100 euro, KingLennart: goed voor 150 euro, Monkeysuncle: goed voor 200 euro, Enigma TV: goed voor 250 euro, Molfreak Arno: goed voor 300 euro, LdHmolletje: bankt 300 euro, B&W: fout antwoord waar geen geld mee verloren wordt, ViWiRu: goed voor 20 euro
Hierna passen Sanmol, KingLennart en Monkeysuncle en bankt Mrchipie
Vraag 3 werd door iedereen goed beantwoord
Vraag 4: Enigma TV: goed voor 500 euro, Molfreak Arno: goed voor 550 euro, LdHmolletje: goed voor 600 euro, B&W: goed voor 650 euro, LuchtManiak: goed voor 700 euro, ViWiRu: goed voor 750 euro, Sanmol: goed voor 800 euro, Mrchipie: goed voor 850 euro, KingLennart: goed voor 900 euro, Monkeysuncle: bankt 900 euro, Enigma TV: goed voor 20 euro