In ieder geval niet van die nieuwbakken, zelf ingenomen (sorry fans, is mijn mening) figuren als Georgina Verbaan.
Theodor Holmann, ken haast niemand hier, zou er serieus mee aan de slag kunnen gaan, als hij ervoor wordt gevraagd. Frank Visser, rijdende rechter, Jeanne Kooymans, radio- en tv-mens.
In ieder geval niet iemand uit dat illustere tiental Bobo's, zoals Compuart al aangeeft. Jochem van Gelder zou het wel kunnen, Daphne Bunskoek misschien ook. Een kamerlid als Boris Dittrich misschien?? Ik kom later misschien nog wel op een paar namen.
Voor Angela Groothuizen lijkt het mij uitgesloten, ze zal misschien als kandidaat mee kunnen doen, maar het dan zo goed willen doen, dat ze meteen zal worden ontmaskerd als zijnde NIET de mol. Het probleem voor de kijker is al gauw: men zal zich gauw op haar willen fixeren, juist vanuit haar WIDM-verleden. Uiteraard zijn er genoeg kijkers die dat niet zullen doen.
Wat ik wel noodzakelijk vind, is dat het niet alleen voor de kijkers onduidelijk moet zijn wie de mol in dat gezelschap is. Ze moeten er zelf als kandidaat evenveel aardigheid in hebben als de kijker.