Wow, het is ineens all over the place
Op social media lees ik mee over de programma's en het wordt goed ontvangen volgens mij. Het is eens wat nieuws omdat veel nieuwe Realityspellen vaak lijken op een al bestaande klassieker (Expeditie/Survivor, The Mole, Amazing Race). Ik dacht eerst dat het heel erg op WIDM zou lijken maar het is echt totaal anders.
Kritiekpunt blijft wel dat de opdrachten gewoon niet zo boeiend zijn omdat iedereen hetzelfde doel heeft. De 'onbekenden' gaan wellicht meer voor het geld, maar of dat nou zo interessant is? Ik vind van niet
Met schilden en dolken wordt het wel interessanter omdat dit invloed heeft op het gedrag van verraders, je hebt er als speler speltechnisch wat aan.
Als programmamaker zou ik meer het originele weerwolven verwerven in het spel. Hierbij hoort bijvoorbeeld dat er een burgemeester wordt gekozen, bij gelijkstand telt de stem van de Burgemeester dubbel. Het idee is dan altijd dat er een verkiezing wordt gehouden met verkiezingspraatjes etc. Zou echt leuk zijn. Anyhow, er zijn meer dan 30 verschillende rollen te vervullen bij het kaartspel Weerwolven, daar zouden ze echt veel inspiratie uit kunnen halen
Eerlijk, vaak skip ik de opdrachten gewoon, en ik kan alles 100% volgen