Er wordt door de getrouwen echt alleen maar gedacht aan zelf overleven en nul aan de verraders ontmaskeren . Want wees eerlijk als je te duidelijk maakt dat jij een verrader op het spoor bent , weet je eigenlijk wel dat je die nacht vermoord wordt.
Dus als je teveel lobby,t om een verrader te nomineren bij de raad, leg je je kop onder het hakblok.
Ik snap eigenlijk niet zo waarom iedereen de energie wissel van Diederik van de vorige dag was vergeten, want bij het ontbijt was hij wel erg stil en dus vertoonde hij in mijn ogen een energie wissel.maar niemand dacht bij de raad aan hem.
Sterkste verrader nog steeds holly. Ik zou als verrader deze week of sinan of abbey viseren. Dat lijken twee personen te zijn die nogal makkelijk mensen mee krijgen in hun stemmen , door die te elimineren krijg je meer losse elementen, ipv een groepje.
Missie, weinig verheffends. Wel sneu dat een beloning nu wordt aangepakt als een extra motivatie om te wirden genomineerd bij de raad. Wel terecht dat er door getrouwen zo naar wordt gekeken, maa4 het neemt de crux beetje uit hele raad. De groep kiest voor een grotere kans om verder te gaan, ipv het verbannen van een mogelijke verrader.