Ik vond het superleuk dat het nu was: Als er nog een verrader in zit krijgt deze de pot. Dat zou toch moeten zorgen dat ze de finale allemaal willen halen! Ik vind het stom als er bij 2 getuige en 1 verrader alsnog niks voor de verrader is. Dat is veel lastiger!
Hoop dus dat ze dit houden, maar gewoon slimmere verraders krijgen die de vorige series gezien hebben: als de eerste van de drie gaat, volgt al snel de rest! Dus zo lang mogelijk door met zoveel mogelijk verraders, want anders kom je die laatste stemmingsronde gewoon niet door!!
Nu verdiende de verraders het echt om op het einde eruit gemikt te worden! Moet je maar niet met nog 5 weg te spelen mensen "zaadjes gaan planten." Nu kon je oogsten vriend!
Wat een top setje met kandidaten trouwens! Ik ben echt 180 graden om met Edie en Famke. Die zijn echt allebei wel oké! Jammer dat Fam nooit eruit is gestemd, had ze zo graag "Ik doe niet meer mee" willen horen zeggen!
En Frank mist iets van emotie, maar is een verrekt goede spelleider! hele toffe vragen, en hele goede opmerkingen die de groep geven wat ze moeten weten, spanning opbouwen en nooit teveel informatie geeft!