Ik snap niet waarom hier zo negatief over het seizoen gedaan wordt. Er gebeurt heel veel, veel interessante dynamieken, goeie gesprekken, leuke argumenten, Noor en Billy die het helemaal door hebben, Selma's betogen... het kan niet ieder seizoen zo zijn dat de verraders zo eindeloos onverdacht blijven. Ik denk dat sommigen te veel gewend zijn aan WIDM waar alle discussies eruit worden geknipt en er voor een schoolreis-edit wordt gekozen met vrijheid-blijheid
Zelf vind ik het een mega leuk seizoen
Het programma draait echt om het sociale, de opdrachten zijn nooit echt spectaculair geweest, maar dat maakt me niet zo veel uit. Is maar een klein onderdeel van de aflevering.
Alleen de keuze voor Jordy van Sander is wel jammer omdat ik denk dat het wel heel erg duidelijk is hoe het zit wanneer één van hen ontmaskerd wordt. Jordy heeft bij de afgelopen 7 ronde tafels vrijwel niets gezegd overigens. Ik denk dat ie snel door de mand valt
EDIT: ik zou het wel een leuke toevoeging vinden als er beelden zijn van de verbannen/vermoorde kandidaten die te horen krijgen wie de Verraders zijn. Ik ben best wel benieuwd naar bijv. Thomas' reactie op Maria en Selma's reactie op Jan, maar die beelden zijn er niet (?)