Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 108510 keer)

Offline Syllie10

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #880 Gepost op: 24-08-2023, 13:11:06 »
Australië gezien inmiddels.

Fijn dat schild zo ingezet werd.

Al heb ik nog steeds moeite met het toevoegen van verraders zo laat nog in het spel

Offline JP1999

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
« Reactie #881 Gepost op: 24-08-2023, 14:01:10 »
Even een momentje om te benadrukken hoe succesvol dit programma is geworden in 2 jaar tijd: al 23 (!!!) landen hebben een versie gemaakt en het scoort hele goeie kijkcijfers, in sommige andere landen nog veel beter dan in NL. Het is echt een van de grootste formats in de categorie Reality Competition en dat is best wel bijzonder, aangezien die categorie al tientallen jaren best wel hetzelfde was (survivor/robinson, amazing race, the mole, big brother...) en alles wat nieuw was, leek op een aftreksel van één van de grotere programma's.

Offline ws4041

• Forumlid
« Reactie #882 Gepost op: 29-08-2023, 11:52:51 »
Via een bron is bevestigd dat er plannen zijn voor een nieuwe seizoen van De Verraders Videoland seizoen 4, terwijl seizoen 3 van Videoland nog niet uit is. Dit is wel met bekende Nederlanders.

De reguliere seizoenen zijn vanaf seizoen 4 met onbekende Nederlanders en al de Videoland-seizoenen zijn met bekende Nederlanders

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #883 Gepost op: 29-08-2023, 16:01:20 »
was best leuk met onbekende, gebaseerd op de britse versie die ik gezien heb, Australie ga ik misschien ook kijken ja

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #884 Gepost op: 6-09-2023, 11:35:01 »
Het tweede seizoen van de Verraders BE, staat op stapel, in de bijlage de eerste 9 namen.

Onder meer Kabouter Plop doet mee. Geen grap. ::rofl::

De andere namen zijn ook bekend
Céline Van Ouytsel (ex-miss België, presentatrice)
Véronique De Kock (ex-miss België, presentatrice)
Sarah Puttemans (influencer, vriendin Victor Verhulst)
Charlotte Van Brabander (pokerspeelster, gamer, presantatrice)
Liliane Saint-Pierre (zangeres)
Bart Appeltans (interieurarchitect, bekend van Blind gekocht/huis gemaakt)
Bert Haelvoet (acteur)
Imke Courtois (voetbalanaliste)
Franky De Smet-Van Damme (metal zanger)
Guy T'Sjoen (arts, bekend van topdokters)
Jelle Beeckman (kok)

goede combinatie van Bv's, met eigenlijk het merendeel die niet zo bekend zijn van panelprogramma's.
Heb toch al een voorkeur voor iemand die snel eruitmag.
klaar voor de strijd

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #885 Gepost op: 6-09-2023, 14:10:16 »
Ik heb inmiddels de hele Nieuw-Zeelandse editie gezien en ook de eerste 9 afleveringen uit Australië. Beide series zijn echt de moeite waard, door de manier waarop het spel gespeeld wordt.

Offline Enigma TV

• Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
« Reactie #886 Gepost op: 6-09-2023, 17:08:09 »
Even een momentje om te benadrukken hoe succesvol dit programma is geworden in 2 jaar tijd: al 23 (!!!) landen hebben een versie gemaakt en het scoort hele goeie kijkcijfers, in sommige andere landen nog veel beter dan in NL. Het is echt een van de grootste formats in de categorie Reality Competition en dat is best wel bijzonder, aangezien die categorie al tientallen jaren best wel hetzelfde was (survivor/robinson, amazing race, the mole, big brother...) en alles wat nieuw was, leek op een aftreksel van één van de grotere programma's.

IDTV, en dan met name bedenker Marc Pos, doet goede zaken de laatste jaren. Na De Verraders ook met Het Onbekende een format neergezet waar internationaal veel belangstelling naar is. En dan komt er ook nog 'The Game' waar nog weinig bekend over is...  ::ok::

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #887 Gepost op: 9-09-2023, 09:43:00 »
duitse versie begint woensdag 13 September

met 16 bekende kandidaten

- Anna-Carina Woitschack (zangeres)
- ChrisTine Urspruch (actrice)
- Claude-Oliver Rudolph (acteur)
- Florian Fitz (acteur)
- Friedrich Liechtenstein (kunstenaar/multitalent)
- Irina Schlauch (advocate)
- Jalil (rapper)
- Mariella Ahrens (actrice)
- Pascal Hens (wereldkampioen handballer)
- Sabrina Setlur (rapper)
- Sebastian Klussmann (quizmaster)
- Shermine Shahrivar (zakenvrouw, influencer)
- Susan Sideropoulos (GZSZ soap actrice)
- Timothy Boldt (acteur)
- Ulrike von der Groeben (sportjournalist, nieuwspresentatrice)
- Vincent Gross (zanger)

https://thetraitors.fandom.com/wiki/Die_Verr%C3%A4ter/Season_1

oudste kandidaat is Friedrich (68) en jongste is Vincent (27)

vrij oude groep
« Laatst bewerkt op: 9-09-2023, 09:45:42 door Nicky991 »

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #888 Gepost op: 9-09-2023, 10:49:39 »
ik ken alleen Pascal, Sabrina, Susan, Ulrike, Vincent

---------
die andere zal ik eventjes waar ze bekend van zijn

Timothy: uit de soapserie Unter Uns en in Alarm Fur Cobra 11

Shermine: Miss Europe 2005 winnares, komt uit Iran

Friedrich: heeft in veel films, series gespeeld, ook veel in het theater gewerkt, heeft ook 6 muziekalbums uitgebracht, ook meegedaan aan Das Supertalent naast Liam Mockridge

ChrisTine: bekend van Tatort, ook bekend als ''Sams'' in de films Das Sams, Sams in Gefahr, Sams im Gluck

Claude-Oliver: heeft vanaf 1979 tot en met heden in verschillende films en series gespeeld, was ook de duitse synchronisatie spreker voor The Wrestler, voor de rol van Mickey Rourke, speelde Colonel Akavievich in the Bond film The World is Not Enough, als bond naar kazachstan afreist naar die raketten bunker

Anna-Carina: deelneemster van DSDS in 2011 bereikte de 8ste plaats in de liveshows, is inmiddels werkzaam als schlagerzangeres

Irina: advocate die als eerste Princess Charming bekend werd in 2021 op RTL+, heeft ook meegedaan aan RTL Turmspringen eerder dit jaar

Mariella: 41 afleveringen gespeeld in GZSZ, ook gespeeld in Unter Uns, en ook bekend van vele duitse films en was covergirl voor de duitse Playboy van 2001 tot 2004

Sebastian: bekend van de ARD quiz show Gefragt - Gejagt (duitse versie van Beat de Champions/The Chase), hij heeft het duitse record op de europese quiz kampioenschappen, hij spreekt 6 talen, waaronder ook kantonees en japans

Florian: heeft al een carriere sinds 1988 tot op heden in de showbusiness, had ook een rol in de hollywood sci-fi film Equilibrium, is de zoon van overleden acteur Peter Fitz en diens vrouw Ute ook werkzaam als actrice

Offline ws4041

• Forumlid
« Reactie #889 Gepost op: 14-09-2023, 18:57:29 »
André Dongelmans, Bente Fokkens en Guido Weijers zijn de Verraders van het nieuwe seizoen

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #890 Gepost op: 14-09-2023, 19:18:41 »
Duitse zijn inmiddels in het kasteel, volgende week, 20ste beginnen de uitzendingen dus dan hebben ze een week aan highlights materiaal te laten zien

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #891 Gepost op: 19-09-2023, 14:31:08 »
morguh eerste aflevering op de duitse RTL, zender 58 bij ziggo

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #892 Gepost op: 19-09-2023, 21:31:24 »
De VTM versie is ook begonnen dit weekend. Vanuit Nederland is deze serie te zien via de website op een laptop/computer (op mijn iPad heb ik geen toegang). Ik vond de eerste aflevering leuk, vooral door het verschil met Nederland (prive vliegtuig ipv busreis 😉).

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #893 Gepost op: 21-09-2023, 01:00:11 »
Als je de missies voorstukjes zag , gaan zw heek veel opdrachten doen die we hier al hebben gezien .  Verder is het ook daar al lammerengedrag: dat ze niet kiezen voor een verrader maar pacts sluiten om maar genoeg stemmen te hebben op iemand anders en zo een ronde verder te komen .   

De keuze van de verraders,tja de toekomst zal uit gaan wijzen hoe ze het gaan doen, maar ik had op voorhand 2 van deze drie verraders al in mijn 3 verraders staan en dat is meestal geen goed teken .

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #894 Gepost op: 21-09-2023, 10:24:45 »
vind het wel een leuk begin

vond dit missie gisteravond wel beetje ''robinson'' vibes geven, met het bouwen van die katapult en dan met zo'n brandende bal die ballon kapotmaken

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

ik vind Ulrike altijd wel leuk, geeft echt haar volledige 110% inzet, vond haar bij Lets Dance ook top, ken haar heel goed, van het sportnieuws iedere avond 8)  die knuffel met Pascal in begin van aflevering, tuurlijk zij kent vele sporters goed, haar man is ook een ex-sporter overigens, vechtsport als ik me goed herinner

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #895 Gepost op: 21-09-2023, 17:24:21 »
The traitors usa is ook bezig aan opnames 2de seizoen . De deelnemers zijn  mensen die eerder meededen aan realityshows (big brother, survivor, real housewives)

De bekendste naam die nu meedoet is John ´order order´ bercow
klaar voor de strijd

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #896 Gepost op: 1-10-2023, 19:15:52 »
Bij De Verraders Halloween 2023 moet je nu en plein publique kenbaar maken als je de dolk of het schild uit de Wapenkamer hebt gepakt. Dat vind ik eigenlijk wel jammer. De verraders weten dan dus ook wie het schild heeft, dus dat gaaft hen meer macht bij het moorden in de nachten.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #897 Gepost op: 1-10-2023, 22:21:54 »
Was het niet in het eerste seizoen dat ze ook vertelde dat ze de dolk hadden. Diegene werd dan meteen weggestuurd bij het aanwijzen van de verrader s avonds.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #898 Gepost op: 2-10-2023, 14:03:07 »
Bij De Verraders Halloween 2023 moet je nu en plein publique kenbaar maken als je de dolk of het schild uit de Wapenkamer hebt gepakt. Dat vind ik eigenlijk wel jammer. De verraders weten dan dus ook wie het schild heeft, dus dat gaaft hen meer macht bij het moorden in de nachten.

Komt denk ik doordat het een kort seizoen is met relatief weinig mensen, ze kunnen afleveringen waar niemand naar huis gaat niet permitteren, dan is het geen klein seizoen meer. Ook om misschien de Verraders een beetje te helpen omdat laatste seizoenen niet best gingen voor de verraders.

[spoiler over afl. 1 en 2 Halloweenseizoen 23]
Leuke eerste afleveringen, vermakelijke groep. Maar, worden de verraders niet getest op liegen voordat ze meedoen? ik vind dat ze alle drie niet goed liegen. Aan Eva was -net als bij Sander- direct van alles af te lezen. Houdt het nooit vol tot de laatste drie ben ik bang. Guido is al weg, maar vond ik eigenlijk nog het beste liegen. Alsnog ondermaats... Andre valt bij eerste en beste confrontatie door de mand, en er lag niet eens bewijs. Het kwam allemaal erg onzeker over

De stemming was onverwacht maar er zit een halve vriendengroep in het spel (Monica, Pepijn, Sam, ...). Die hadden al met mekaar afgesproken op Guido te gaan, maar dat is een beetje uit de edit gebleven.

Super benieuwd naar het vervolg

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #899 Gepost op: 5-10-2023, 10:31:52 »
leuke opdracht gisteravond, ''de ontvoering'' van twee kandidaten, net zo goed gemaakt als in onze versie

lols met die mobieltjes in het commandocentrum, Claude's vingers die te groot zijn voor die toetsen  ::rofl::

ik had medelijden met Christine, die letterlijk gewoon werd gebruikt door de twee originele verraders, en ja dan kan je wel de naam Anna-Carina opschrijven maar ja niemand gaat je geloven als je al meerdere mensen verdacht had gemaakt  ::rofl:: dus makkelijke prooi aan de tafel

nu dus geen moord in de avond, maar tijdens een cocktailparty, moesten de verraders een iemand uitkiezen die van een bepaalde fles wijn zou drinken door een van de twee ingeschonken, ben benieuwd wie er vermoord is nu
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

tis een hele leuke groep zo bij elkaar, al met al na 3 afleveringen, vind ik het een top eerste seizoen