Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 108477 keer)

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: De Verraders
« Reactie #900 Gepost op: 10-10-2023, 17:24:58 »
Waar zijn die internationale versies te volgen?

Ik wil vooral mijn Belgische held Franky DSVD zien! Zanger van Channel Zero, de metaltrots van België  ;D

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #901 Gepost op: 10-10-2023, 18:31:19 »
De Vlaamse versie is te zien via VTM Go (als Nederlander kun je gewoon een account aanmaken, terugkijken kan alleen op een laptop of computer).

Via Dailymotion kun je de Australische, Nieuw Zeelandse, Amerikaanse en Canadese versie kijken. De Canadese versie is net begonnen (pas 1 aflevering online).

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #902 Gepost op: 12-10-2023, 09:46:34 »
gisteravond weer leuk

met de wijnkratten (met geldbedragen erop) door een bosparcour lopen, hadden in totaal 8.500 euro dus 17 zilverstaven gewonnen met deze challenge

daarna was het verfballetjes gooien om vogelverschrikkers met hun namen erop, wie ze de wapenkamer niet gunde

::rofl:: Jalil wat een backstabber is dat, goeie van Anna-Carina om hem dan ook maar onder de bus te gooien, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, en Anna-Carina gered eigenlijk door Vincent die de dolk inzette op Jalil

nu lijkt mij een beter verraders duo, Vincent die Anna nooit zou backstabben lijkt mij, nu geef ik de verraders ook goeie kans om te winnen, tot nu toe was Vincent helemaal nul komma nul op iemands lijstje maar eigenlijk door iedereen wel een 100% getrouwe gezien

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

tis heel vermakelijk, en ook al kopieren ze enkele opdrachten van ons, wel heel goed uitgevoerde opdrachten
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #903 Gepost op: 14-10-2023, 16:53:51 »
De verschillende seizoenen lopen in dit forum een beetje door elkaar, wellicht kan ieder seizoen (net als bij Survivor en The Mole) een eigen topic krijgen in de nabije toekomst? Het programma is booming en dat blijft nog wel zo de komende jaren, denk ik  ::jaja::

Afl. 4 Verraders Halloween:

Echt een historisch dieptepunt voor de Verraders, alledrie in volgorde weggestemd. Het is ook wel een spel waarin ik wel begrijp dat als je al heel verdacht bent, je weet dat het bijna onmogelijk wordt bij de laatste 3 te komen. Zeker als je verbaal niet sterk bent. Bente acteerde het echt fantastisch, heel kalm, zonder te veranderen. Als ik haar was had ik toch voor iemand die het niet zou willen gekozen, omdat je het dan samen kan doen. Ze had het met Pepijn of Bertie langer vol kunnen houden. Als JayJay weggestemd zal worden zal de groep gaan bedenken wie JayJay zelf zou hebben gechanteerd, en dan kan Bente makkelijk in beeld komen. Ook al was het eigenlijk Bente die JayJay chanteerde.

Ondanks alles toch een vermakelijk seizoen. Vind het wel wat minder dat er zo veel mensen tussen zitten die het écht niet willen zijn en niet goed kunnen liegen. Dat maakt het voor de Verraders echt niet gemakkelijk, zeker omdat veel mensen elkaar al van tevoren kenden.

Offline Joey94

• Forumlid
« Reactie #904 Gepost op: 21-10-2023, 10:55:51 »
De nieuwe aflevering (nummer 5) van De Verraders Halloween. Pfoe..., het zit me niet lekker hoe dit gaat. Sowieso dat het seizoen kunstmatig in leven wordt gehouden door steeds weer nieuwe verraders toe te voegen. En in samenhang daarmee: dat de getrouwen steeds goed zitten en nu al 4 keer een verrader hebben ontmaskerd en in de finale waarschijnlijk nét 1 keer de verkeerde gaan kiezen, waardoor team verraders toch wint na al hun falen en het enorme succes van de getrouwen, voelt niet goed.

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #905 Gepost op: 21-10-2023, 14:48:44 »
Ik vindt dit seizoen wel apart dat ze letterlijk 1 voor 1 verraders eruit gooien.

Van de ene kant wel heel knap, maar qua spel wordt het wel een lastig iets om steeds weer een nieuwe verrader toe te voegen.

Zou het dan niet hierop een optie zijn dat als alle verraders weg zijn de gertrouwen alsnog op elkaar gaan stemmen en kijken wie eerlijk is als vertrouwen en het geld wil delen

Offline Enermol

• Forumlid
« Reactie #906 Gepost op: 23-10-2023, 09:05:58 »
Grote probleem dit seizoen is denk ik dat de deelnemers elkaar al te goed kennen. En misschien gewoon niet de beste verraders, geen pokerface.

JayJay ligt natuurlijk iets anders als de andere verraders die zijn weggestemd. Die zou ook weggestemd zijn als die geen verrader was geworden. Die was daarvoor al aangewezen als next target, en daarom verrader gemaakt.

Offline edgomo

• Forumlid
« Reactie #907 Gepost op: 23-10-2023, 11:32:09 »
Guido als eerste zag ik niet aankomen. De andere verraders die zijn weggestemd hebben het gewoon niet heel slim gespeeld.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #908 Gepost op: 23-10-2023, 17:10:02 »
Bij de formule is het lastige dat, zoals nu, Verraders er snel uit kunnen vliegen. Als de laatste Verrader er komende aflevering uit vliegt, winnen de getrouwen. Afl. 6 is sowieso de slotaflevering van een Halloween-special, dus dat zou niet verkeerd uit komen. Maar vraag me toch wel af hoe ze het in een regulier seizoen zouden doen als in de eerste vijf ronde tafels alle verraders worden weggestemd. Je kunt het dan nog een afleveringetje rekken door paranoia te zaaien over een eventuele zesde verrader, maar dat maakt niet nog 4 of 5 afleveringen zonder verraders vol. Vraag me toch nog erg af of het concept wel voorbereid is op zo'n seizoen, aangezien aantal afleveringen altijd vooraf bepaald wordt.

Ik vind het een leuk seizoen door de vermakelijke interactie. Er moeten alleen geen vrienden meer van elkaar in één seizoen zitten (kennissen kan, maar geen echte vrienden), en minder mensen die het echt niet willen of kunnen. Dit seizoen wil de halve cast zowat geen verrader zijn.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #909 Gepost op: 24-10-2023, 10:39:47 »
deze week de finale bij de duitse versie

jammer dat er best wat kritiek van sommige kijkers daar is op dit concept, die willen graag juist niet weten wie het zijn om zelf te kunnen puzzelen

1.3 miljoen kijkers is ongeveer niet heel slecht, maar ook niet heel erg geweldig of zo, maar wel bijna elke aflevering stabiele kijkcijfers dus misschien moeten hun met eigen ideeen komen om beetje anders dan de andere versies te zijn, je moet elkaar ook eigenlijk niet allemaal nadoen

Offline Enermol

• Forumlid
« Reactie #910 Gepost op: 25-10-2023, 10:25:36 »
deze week de finale bij de duitse versie

jammer dat er best wat kritiek van sommige kijkers daar is op dit concept, die willen graag juist niet weten wie het zijn om zelf te kunnen puzzelen

Ik zou het ook liever niet weten denk ik.
Nu kijk je het programma meer vanuit het oogpunt van de verraders, dan zou je het meer kijken vanuit de getrouwen.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #911 Gepost op: 26-10-2023, 20:44:05 »
Verraders is daar een stuk minder geschikt voor omdat Verraders en getrouwen in de opdrachten hetzelfde doel hebben. Dan moet je het hele format omgooien om het te laten werken imo. En dan wordt het een widm kopie.

Offline Enermol

• Forumlid
« Reactie #912 Gepost op: 27-10-2023, 08:50:29 »
Verraders is daar een stuk minder geschikt voor omdat Verraders en getrouwen in de opdrachten hetzelfde doel hebben. Dan moet je het hele format omgooien om het te laten werken imo. En dan wordt het een widm kopie.

Totaal overbodig, en oneens hiermee.

Je hebt gelijk dat er bij de spellen geen belangen verschil in zit. Maar de spellen zijn bij de verraders toch wat meer een randzaak. Dus je gaat bij de spellen niet echt kunnen zien wie nou de verraders zijn. Maar je vraagt je wel af bij iedereen, zou het? Ronde tafel wordt daardoor wat spannender om te kijken. Nu weet je alles al. Je zult alleen die gesprekjes tussen verraders in het torentje of schuurtje moeten missen. persoonlijk vind ik die toch niet zo interessant.

Offline Nicky991

• Forumlid
  • Reality/SoapVerslaafd
« Reactie #913 Gepost op: 27-10-2023, 10:20:40 »

onofficieel liedje voor de duitse versie, door Vincent  ::love::

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #914 Gepost op: 28-10-2023, 23:45:37 »
Waar zijn die internationale versies te volgen?

Ik wil vooral mijn Belgische held Franky DSVD zien! Zanger van Channel Zero, de metaltrots van België  ;D
Blijkbaar zijn we de enige ::regenboog:: Fantastische aflevering wel, afgelopen week.

Het is het eerste seizoen dat ik volledig volg, maar werkt het systeem met vermoorden/verleiden in elke internationale editie hetzelfde? Want in Vlaanderen krijgen de verraders standaard voor elke verrader die verbannen wordt, de mogelijkheid om iemand te verleiden. En als iemand niet ingaat op de verleiding, dan mogen ze alsnog iemand vermoorden.

Volgens mij moeten er gewoon meer verraders bij vanaf het begin. Nu beginnen ze met drie verraders uit twintig. misschien kan er dan nog één kans kan zijn om iemand te kunnen verleiden, op een vast moment of in elk geval los van wie er verbannen wordt. Als iemand daar dan niet op ingaat, verspelen de verraders die gouden kans.
...óf niet!

Offline joligmolletje

• Forumlid
« Reactie #915 Gepost op: 29-10-2023, 10:15:29 »
Ik kijk ook elke week trouw. Het systeem van vermoorden en verleiden werkt in elke editie hetzelfde. Wordt een verrader verbannen dan mogen de resterende verraders rekruteren (dit hoeven ze niet, ze mogen ook kiezen met 1 verrader minder door te gaan). Wordt er gerekruteerd, komt iedereen de volgende ochtend aan het ontbijt. Dit is het signaal voor de getrouwen/bondgenoten dat er iets is gebeurd. In het reglement staat ook nog dat het kan betekenen dat de verraders iemand met een schild hebben willen vermoorden, maar in de praktijk komt dit nauwelijks voor. Aan de ene kant vind ik het voor het spel interessant dat er telkens nieuwe verraders bij gezocht worden, aan de andere kant kun je een carrousel krijgen qua verraders, waarbij constant een verrader eruit wordt gespeeld en er een nieuwe komt. De NZ-versie had in het eerste seizoen 6 verraders nodig om alle afleveringen te vullen!

Ik vind het Vlaamse seizoen tot nu toe sterk, door de manier waarop het gespeeld wordt en de casting van de deelnemers. Jammer alleen dat de verraders zo slecht gekozen worden; het waren voor mij echt de usual suspects. Ik vind het leuker als een verrader totaal onder de radar blijft en van begin tot eind verrader is. Ik hoop dat Bert ver komt.

Offline Pac

• Actief Lid
  • Geen kandidaat van The Game
« Reactie #916 Gepost op: 29-10-2023, 23:12:00 »
Het loskoppelen van verbannen en verleiden zou dan al een grote spelverbetering zijn. Zolang het eigenlijk 'moet' voor het programma dat er tot aan de (één na) laatste aflevering er nog een verrader in het spel moet zitten, zijn veel van die verbanningen uiteindelijk voor de bühne. Zeker als dan ook nog eens verraders elkaar er bewust uit gaan werken om er leukere verraders voor terug te krijgen.

Ik vind de afleveringen tot nu toe heel spannend en leuk om te volgen, maar ik zie niet helemaal waar de serie als geheel uiteindelijk naartoe werkt.
...óf niet!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #917 Gepost op: 12-11-2023, 12:16:12 »
Inmiddels Verraders België seizoen 1 afgekeken

Ben bijna klaar met Australië seizoen 1, zo de laatste aflevering kijken, tot nu toe:

Edit:
« Laatst bewerkt op: 12-11-2023, 14:07:14 door Daisy »

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #918 Gepost op: 15-11-2023, 20:12:35 »
Ik heb de Deense, Zweedse en Noorse seizoenen van de Verraders gekeken de laatste maanden, je kunt alles op reddit downloaden op r/TheTraitorsArchive, wel met Engelse ondertiteling. Ze hebben er ook de Finse, Franse, Canadeze, Nieuw Zeelandse, enfin daar heb ik zelf nog geen tijd voor gehad maar wat ik nu allemaal van de Scandinavische versies gezien heb is geweldig. Die mensen kunnen echt een heel stuk beter acteren mijns inziens dan de Nederlandse deelnemers tot nu toe, met een hele enkele uitzondering. Vooral de Noorse versie is echt fantastisch. Zag seizoen 2 en 3 (dat nu bijna gespeeld is) en heb al heel veel internationale seizoenen van de Verraders gezien onderhand, maar Noorwegen seizoen 2 is met stip favoriet hier. Must See, dit is hoe het spelprogramma volledig tot zijn recht komt.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2023, 20:18:21 door Nat007 »

Offline joligmolletje

• Forumlid
« Reactie #919 Gepost op: 20-11-2023, 22:18:47 »
De tweede Vlaamse editie is echt geweldig, echt een aanrader om terug te kijken! (Dat kan via VTM Go, gratis, ook voor Nederlanders.)