Doodsoorzaak
Verstikking
Zwaar letsel
Bloedverlies
Ziekte
Vergiftiging
Ongeluk
Location of Crime
Publiek gebouw
Zakelijk gebouw
Afgelegen plaats buiten
Onbekend
Beroep van het slachtoffer
Manager/Baas
Bediende
Arbeider
Student
Werkloos
Op pensioen
Achtergrond geluid
Natuur
Verkeer
Mensen
Machines
Energie
Stilte
Bewijsmateriaal dat werd achtergelaten
Natuurlijk
Artistiek
Geschreven
Synthetisch
Persoonlijk
Niet gerelateerd
Spoor op plaats delict
Vingerafdruk
Voetafdruk
Kneuzing
Bloed vlek
Lichaamssappen
Lidteken
Oké, nog 1 laatste theorie waardoor ik hopelijk nog wel mijn mede-goeden kan helpen aan een punt:
Door de bloed vlek op het plaats delict i.t.t. de andere opties, denk ik wel dat het om een 'geweldadig' wapen zal gaan zoals een geweer of steekwapen.
De_witte: technisch gezien kan er bij een operatie nog opzet in het spel zijn waardoor iemand leeg bloedt, en machines (zoals beademing) kunnen daarbij het omgevingsgeluid geven. Een ziekenhuis is een publiek gebouw ook, en eventueel zou artistiek nog kunnen slaan op plastische chirurgie. Kanttekening: bij een operatie zou je eerder 'ongeluk' zeggen. Machete is al uitgesloten icm de verfkwast.
Susdus: hier lijken alleen een assault rifle en lippenstift bij de themas te horen, maar hoe en wat verder zou ik niet weten. En aangezien ik het niet ben, ga ik hier niet verder over nadenken
Ycaris: deze wapens lijken mij allemaal niet bij bloedverlies te passen dus ook hier ga ik snel verder.
Vermoljoen: In dit geval zou een sluipschutter nog kunnen, die vanaf een afstand iemand heeft vermoord. Eventueel tijdens een bruiloft (in publiek gebouw) waar iemand een maatpak droeg of waar het slachtoffer werkte als stylist en een veiligheidsspeld in de handen had. Het machine-geluid op de achtergrond kan een naaimachine zijn geweest. Dit past ook bij het beroep 'arbeider'.
Michael90: De enige optie zou een baksteen kunnen zijn met bewijsstuk een jurk (dat bijvoorbeeld het slachtoffer deze vast had), maar ik zou een baksteen toch eerder bij letsel plaatsen.
Daisy: Hier zijn 2 wapens die wellicht wat bloed kunnen achterlaten, al denk ik dat bij een haak er niet genoeg bloedverlies zou plaatsvinden dat je daadwerkelijk sterft (tenzij je ergens 24u ligt te creperen zonder hulp) (oeps, iets te veel NCIS/Criminal Minds gekeken misschien). Bij bewijsstukken kan de fotofilm nog, zoals D'N al gegokt heeft. Een knoop zou wellicht nog kunnen, net als bij Vermoljoen met de veiligheidsspeld.
D'N: Hier kunnen zowel het pistool als het zwaard nog, met als bewijsstuk het casettebandje. Een uitgebreide storyline weet ik zo snel niet.
Zoals jullie zien nog genoeg opties, dus succes ermee!
(en OH WEE als wederom Robbie inmiddels al heeft bevestigd dat de gok goed is, en ik weer voor niks iets heb zitten typen)