Deze opdracht is mogelijk een kleine spoiler (maar het komt vrij snel in het eerste seizoen aan bod, dus niet zo huge).
In de zoektocht naar haar zoon Will merkt Joyce dat de lampen in haar huis beginnen te flikkeren. Ze vermoedt dat hij haar een boodschap wil sturen en bouwt met kerstverlichting een heel alfabet om de berichten te kunnen ontcijferen.
In dit topic zullen de komende dagen lichtjes beginnen te flikkeren. Die vormen een mini-opdracht die je uit moet voeren. Helaas hangen bij sommige letters dezelfde kleur lampjes. Het zal dus niet super makkelijk worden om te ontcijferen (of wel, I don't know)
Bvb:
Geel - Roze - Blauw - Blauw - Blauw - Lichtig Blauw
Dat spelt ROBBIE. Geen nood, ik ga echte lampjes posten die meer matchen met de kleuren, zodat we de hele "ik vind dat meer groen dan blauw" discussie kunnen skippen.
Bij sommige opdrachten zal je weer ergens op het forum iets moeten doen. PM me in dat geval een link naar waar je het hebt gedaan.
De eerste 3 die het uitvoeren, krijgen 3 punten, de volgende 2 krijgen 2 punten, de volgende 1 punt en de laatste 2 0 punten. Dit is per opdracht.
Deze opdrachten zijn individueel! Iedereen moet ZELF vinden wat ie moet doen. Je mag dus niet aan medespelers laten weten welke opdracht ze moeten doen!Het idee is om op het einde te kijken wie de meeste punten heeft behaald en die 5 punten voor de Zap puntentelling te geven. De volgende twee met de meeste punten krijgen elk 4 punten enzovoorts, om tot de volgende puntenverdeling te komen: 5-4-4-3-2-2-1-0