Vond de opdrachten wederom een beetje tegenvallen. Alle ingrediënten waren daar, maar uiteindelijk was het dan toch weer te makkelijk. Het bobsleeën was volgensmij de eerste keer dat we iets uit de Latviaanse cultuur hebben gezien. Dat vond ik dan wel weer heel erg leuk. Ilari was ook weer lekker fel en dat vond ik ook wel eens grappig om te zien. Hij brengt een dynamische groepsdynamiek in het spel. Vond het wel een beetje zielig dat iedereen zo naar deed tegenover Noora, maar aan de andere kant had ze ook geen geld in de pot gebracht.
Zevende opdracht - Mikko K. & P. beginnen laat met vertellen
- Joona blijkt weinig te horen en gokt bij heel wat vragen antwoorden
- Pippa lijkt weinig goede antwoorden te geven
- Aino verteld alleen 1/2 van het verhaal. Dat lijkt heel slim, maar daardoor mis je ook de helft en kun je die vragen niet opnieuw antwoorden.
Achtste opdracht- Mikko K. pakt hier -500 terwijl hij weet wat dat daar ligt
. De andere plekken waren namelijk al verteld door de anderen.
Mikko P. schrijf ik ook af na het pakken van 500 euro. Dat hoefde de mol hier niet te doen.
Test- Teemu verdenkt Noora en Joona
- Noora verdenkt Mikko P. en Pippa
- Ilari verdenkt Noora en Pippa
- Pippa verdenkt Joona
- Joona verdenkt Pippa (en Noora)
- Mikko P. verdenkt Noora
Noora eruit vind de mol vast niet heel erg leuk, want ze was best een goede nepmol. Voor ons beter dat ze er dan uit ligt. De groep leek haar echt het meest te verdenken. Ik ga nu toch weer voor Mikko K. als mol. De anderen lijken niet heel erg meer te mollen.