Nationale volksliederen van over de hele wereld. Drie liedjes, welk land? subtiele hints
1. "Dit is een echte caranavalskraker in heet fruitland: "Fruitmand, fruitmand, zure appels, zure appels, gooi die maar weg, want ik heb bananen, lekkere bananen, wie dan liever appels wil die heeft dan dikke pech (allemaal!)
(vocal breakdown)
Jow, gooi die zure appels nou maar eens weg! (allemaal!)
Jow, la-li-la-la, jow wie zure appels wilt die heeft dikke pech"
"2. Het tweede nummer is een beetje melancholiek zou je kunnen zeggen. Hij heet skiën:
Als ik op wintervakantie ben, dan ga ik het liefste skiën
Misschien ga jij wel liever snowboarden, maar ik ga liever skiën
Van de heuvels skiën, vand de bergen af skiën, van de planeet af skiën
Jongens ik
skiën
Jalalalala"
"3. Het is meer een persoonlijk nummer die heel dicht bij mij staat: Een nummer van verlangen, het heet: ik ben beladen, beladen met liefde, mij liefde voor jou, ik ben zo verliefd dat als ik jou zie lopen, zou ik je willen kopen, ik bied wel 101 kamelen voor jou, ik rook niet, ik smoke niet, ik drink niet, ik stink niet, ik ruft niet en ik slurp niet, ik
niet, en ik weet niet waarom jij mij alsmaar niet ziet staan want als ik jou zie gaan dan gaat mijn hartje weer van hollekebolleke, ik ben beladen, beladen met liefde, mijn liefde voor jou, tot over mijn oren, maar jij wilt het niet horen, ik kan je niet bekoren, dus zing ik dit liedje voor een andere vrouw."