Bernal-Yates
Almeida-Sivakov-Visconti-Ciccone
Cavagna-Bevin-Cepeda
Vlasov
Dekker, Pasqualon
Fiorelli-Petilli
‐---------------------------------------------------------
Yates is voor mij de grote favoriet. Bernal een vraagteken, maar als z'n rug het houdt dan kan ie ook winnen. Van Evenepoel ga ik natuurlijk spijt krijgen
Landa & Carthy verwacht ik ook erg veel van. Maar niet voor hem gekozen omdat ik denk dat ze pas in week 3 komen bovendrijven. Ewan heeft er ook nog even ingestaan maar er zijn niet superveel sprintritten en hij gaat Milaan niet halen.
Bij de beschermers zat weinig leuks vond ik. Bilbao gaat het goed doen maar vond ik erg duur. Moscon heeft er lang gestaan (ik verwacht een goede proloog van hem)maar ben uiteindelijk voor Sivakov gegaan als backup voor Bernal. Ciccone en Visconti mogen er lekker in gaan vliegen in de Appenijnen. Formolo had ik ook nog even maar die wordt vast weer 8e na een grijze muis ronde.
Als helpers heb ik uiteindelijk Cavagna (tijdrit), Bevin (tijdrit en moeilijke sprints) en Cepeda (klimmer) gekozen. Maar Champoussin, Nick Schultz, Foss en Tesfation verdienen hier een eervolle vermelding als bijna teamleden.
Ik zal zo eens alle pagina's openzetten met leuke statistiekjes van meest gekozen renners