volgens mij zijn er al teams 2 renners kwijt met Cháves en mcnulty.
Ik had een lijstje met zon 25 renners en wilde vooral op jeugd inzetten.
Ineos heb ik zoals gezegd niet veel mee, maar vind dat ze in de laatste koersen toch mooie dingen hebben laten zien. Dit beloond met 1 plaatsje in mijn team. Sprintkansen zijn er niet teveel , dus daar , zoals gewoonlijk, niet naar gekeken.
Kopmannen , carthy, bernal, evenepoel, yates, en vlasov stonden op mijn lijstje.
Bernal zou de tweede Ineos renner zijn en dat vind ik teveel van goede.
Gewikt en gewogen hier, maar uiteindelijk toch ( de grote favoriet voor mij ), yates, buiten de ploeg gelaten ( geen sterke ploeg om zich heen en geen punten voor witte trui)
Uiteindelijk toch gegaan voor Remco vanwege zijn drijfveer en talent, iets dat wel een gok is na 10 maanden zonder koers. Vlasov is heel dit jaar al stabiel , dus ook die mocht mee.
Hindley of almeida , beide vorig jaar verrassingen . Hindley heeft dit jaar door ongelukken niks kunnen laten zien , dus heeft de cut helaas niet gehaald. Almeida ondanks dat hij overpriced was toch laten staan.
Sivakov het moet er ooit uitkomen en als schaduw van bernal verwacht ik er wel wat van.
Bij de helpers was er voor mij 1 man al direct zeker, cepeda, jong, klimgeit en kan in vorm ook een klassement rijden.
Foss zou lang Bennett moeten steunen, maar aangezien ik niet denk dat jumbo hier de koers moet maken ( in tegenstelling tot wanneer ze van aert en rogliz bij hebben ) , denk ik dat foss net wat langer meekan bergop als in eerder jaren.
Dan naar Bahrain , een team waar ik veel van verwacht met Bilbao, landa en meesterknecht caruso. Landa is tich achter Remco en vlasov terecht gekomen en omdat ik caruso als helper had was er geen plek voor Bilbao meer.
Molard is een wisselvallige renner, hele goede tour des alpes, in een ploeg zonder kopman. Kan voor ritwinst gaan , maar ook een anonieme giro rijden met plek 7-15 , dus gokje
Ook van houcke is het type renner dat zich bergop kan meten met de beteren , nog jong , maar kan ook zomaar in een geruisloze giro plek 7-15 behalen .
Reserve beschermd was het of formolo of ciccone, en daar om de korte venijnige demarrage voor formolo gekozen .
Op mijn bagagedrager zitten
Vlasov- evenepoel
Almeida-molard-van houcke-sivakov
Caruso-cepeda-foss
Reserve
Landa
Formolo- Nelson Oliveira
Lars van de berg- zanna
Ik heb er zin in.
Ik heb hele interessante ploegen gezien .