Verder inderdaad de rit precies zoals verwacht, controle van de sprintploegen de gebruikelijke verdachten in de vlucht van de dag.
Geen idee wat jumbo nu precies deed. Komen bij 1,2 km moo8 naar voren met Jos, affini, David en Dylan en dan springt affini weg en laat de rest zich naar achter drummen. Op zich leuke poging om een dekkertje te doen, maar weer een mislukte sprint.
Verder zeer opvallend klassementsman hindley op meer dan 2 minuten in deze vlakke rit.
Was hij gevallen ? ( ik geef toe ik had gedurende deze rit wat wegzakmomentjes). Of had hij nog teveel last van eerder valpartij .
Morgen de zoncolan, hoge verwachtingen van dat dit een mooie strijd kan worden. Als de klassementsmannen willen zullen ze voor de Zege gaan, maar eerlijk denk ik dat we 2 wedstrijden in 1 gaan zien. Tussen wat klimgeiten die in een vlucht Zitten voor de ritwinst ( oa blauwe trui, guerreiro, mollema, van houcke, en misschien een keer cepeda) en daarachter de strijd tussen de klassementsmannen.
O en btw , feli Sanmol
Indien Remco morgen weer minuten aan zijn broek krijgt, ben ik benieuwd of zijn ploegbaas zijn woorden harD maakt en hem uit koers haalt.