Is dat niet survivor? bondjes bondjes stemmen wie gaat er uit. Daarbij is dit seizoen ook gewoon een grote mess door de deelnemers die gewoon messy zijn. En indd de edit is echt fantastisch! en de background storys en de flashbacks. Vond je de twist leuk?
ik vind het een beetje teveel geluk. en dat moet het niet zijn, het was wel spannend.
En het mooiste stukje tv voor mij. Het verhaal van Liana. elke keer als ik het zie en nu ik zelfs typ voel ik kippenvel. het was echt zo mooi.
en dat terwijl ik eerst dacht toen ik het las. huh wtf is dit nu weer, je cast toch mensen op wie is er leuk en past bij de groep en allemaal verschillende typed en ga je dan oh twee leuke spelers we kiezen jou om je huidskleur. Nu ik weet wat er allemaal gebeurd is in bb en hier. vind ik dit fantastisch en de bb23 cast en deze cast zijn echt onwijs fantastisch! en beetje hetzelfde
Heather wie?
Vanaf het begin ben ik al fan van Xander
(ik heb een zwak voor jongens met lang krullend haar volgensmij...) En hij heeft nog steeds die freaking idol
en zijn move van de fake idol. en nu staat hij in de beste spot en heeft een idol. stem richard weg. volgende tribal council zet je je idol in, fire making en je bent in de final 3. Hij vliegt als een vlinder naar de 1 miljoen
Anders Erica of Richard. want die zijn ook echt super