Door de lieve Arco Mol Fan kan ik ook weer genieten van deze mol editie. In principe lijkt deze heel erg op de Finse mol, waar maar 40 minuten per aflevering word gebruikt. Ik moet toegeven ik moest even wennen aan het vernieuwde concept, maar ik miste een presentator niet echt. De opdrachten hebben we ook al eens eerder gezien in zowel de mol als wie is de mol?, maar ook daar heb ik mij niet aan gestoord. De kandidatengroep lijkt een sportieve groep te zijn. Echter, heb ik nog niet iedereen goed kunnen zien. Een type zoals Ellen kwam eigenlijk niet aan het woord totdat we haar zagen bij de eliminatie.
Eerste opdracht:- Staffan springt niet en roep tegen Hasse om ook niet te springen
- Klara probeert vooral de anderen wel te laten springen
- Edvin stookt veel door bang te doen, maar springt uiteindelijk wel
Tweede opdracht:- Carina is fel tegen de 20 minuten
- Klara en Edvin willen perse de 20 minuten kiezen
- Klara zorgt ervoor dat de opdracht lukt, en Agneta probeerde te mollen door het puzzelstuk verkeerd te zetten (?)
- Volgens de andere kandidaten was Ola heel traag, maar van Carina heb ik ook amper wat gezien
- Ellen en Nassim stoken dat Hasse zijn codering niet klopt, maar verhelpen het ook niet echt
Test:- Agneta denkt dat Edvin niet de mol is
- Edvin zijn top 3 is Agenta, Carina en Anders
- Nassim verdenkt Klara en Edvin
- Klara verdenkt Agneta
- Ola verdenkt Hasse
Exit Hasse
. Hij was vrij aanwezig deze aflevering en het was dan ook aannemelijk dat hij weg zou gaan. Alsnog vond ik het wel een leuke speler. Hij zat ook veel te mollen, dus eigenlijk niet heel erg dat hij weg ging. Dat scheelt weer een mol op het lijstje.
Mijn mol verdachten op het moment zijn Edvin, Carina en Steffan. Op de voet gevolgd door Ola, Nassim en Ellen. Klara en Anders vind ik minder een mol.