Hier dan nog mijn team: CT Tour d'Erik
Kopmannen:
Tadej Pogacar: No brainer... Voor mij de grote favoriet om de Tour te gaan winnen.
Peter Sagan: Ik had Roglic in eerste instantie gedacht, maar ik vond hem toch te duur. Dan maar een snelle man. Misschien niet de snelste sprinter, maar wel eentje die er iedere etappe voor gaat.
Beschermde renners:
Emmanuel Buchmann: Ik blijf een zwak houden voor hem. En gewoon een steengoede renner.
Enric Mas: Absolute outsider voor een hoge klassering. Misschien wel de beste renner bij Movistar?
Steven Kruijswijk: Top 5-kandidaat. Zeker als Roglic steekjes laat vallen. En ja, ik wilde ditmaal toch een Nederlander in mijn team.
Mark Cavendish: Goedkope puntenpakker die dit seizoen in vorm is.
Helpers: Arelian Paret-Peintre: Ik heb dit keer eens meer geld in mijn helpers gestoken. En Paret-Peintre is gewoon een goed talent in de bergen. Ook zie ik hem wel meespringen in ontsnappingen.
Valentin Madouas: Net zo'n jong talent. En Fransman, dus vast iemand die ook wil meespringen in ontsnappingen in de zwaardere etappes.
Stefan Küng: Multitalent. En dan vooral moet hij het gaan doen in de tijdritten!
Reserves:
Miguel Angel Lopez
Jonas Vingegaard
Warren Barguil
Anthony Delaplace
Harry Sweeny
Al drie uitvallers op dag 1. Sutterlin, lemoine en konovalovos .
Soler start vandaag zeker niet; Hirschi en Froome zijn vraagtekens...