Even een korte overwinningsspeech (dat hoort erbij toch?)
EIN-DE-LIJK
Na al die jaren. Precies 10 jaar geleden, in 2011, had ik de rode lantaarn. Kende niks van wielrennen, deed maar wat en koos gewoon wat namen die ik kende van andere jaren. Nam me voor ooit in de jaren erop de top 10 te gaan halen en me verder te verdiepen in de sport. Keek altijd wel naar de Tour, maar wist van niks verder.
Doorheen de jaren meerdere keren top 10 gehaald (o.a 7e vorig jaar), en 2e in 2017. Toen dacht ik dat het niet beter kon worden. Ook in de tennis en voetbalpools 2e geworden, maar een sportpool winnen? Nee, lukte maar niet. En dat het precies 10 jaar na de laatste plek gelukt is te winnen, maakt de cirkel wel heel rond natuurlijk.
Mede door de RN poules ook jaar in jaar uit meer de wielersport gaan volgen (talenten zoeken, kijken wie er goed doen, parcoursen bekijken) en ook intenser gaan beleven. Dat is iets moois dat deze pool ook doet volgens mij. Maar ik besef me terdege dat dit niet is omdat ik nou de wijsheid in pacht heb. Gewoon op basis van mijn kennis de juiste gokken gemaakt en ook de nodige geluk gehad. Een iets betere WvA en ik had nooit gewonnen.
Uil, Daisy, het was inderdaad een prachtige driestrijd en heb hem soms wel geknepen hoor. Het scheelde niet heel veel. Gefeliciteerd met de podiumplekken
En dat ook voor de rest van de top 10 natuurlijk. HDD, als winnaar van vorig jaar ook een prachtige 4e plek weer bijvoorbeeld.
Tot slot: Nieky, jij weer heel erg bedankt voor het vaak (snelle) bijhouden en als het even niet paste op de dag zelf, meteen communiceren dat het de volgende dag kwam. Top gedaan
Ik heb er in ieder geval van genoten en ben echt echt echt heel trots dat het eindelijk gelukt is, want zoals ik zei na 10 jaar kan een cirkel niet ronder zijn
Nu de voetbaltoto nog een keer.
P.S Komt er een Vuelta Pool ook volgende maand?