Oorspronkelijke hele dure ploeg
1. Bernal of Vlasov
2. Roglic
3. Carapaz
4. Padun of Mas (in het geval ik Bernal, Roglic, Carapaz en Mas voor de top 10 had, dan moest Padun wel weg i.v.m de kosten).
5. Matthews of Philipsen
6. Molano
7. Bayer
8. Storer
9. Aru of Bagioli
Gevolgd door een flut bank.
Maar omdat de Vuelta een gekke koers is toch gewoon allemaal gokjes gewaagd en we zien wel waar het schip strandt. Ook wel eens leuk toch beetje gokken?
Basis1. Bernal (hier stond heel lang Vlasov)
2. Roglic
3. Pidcock (we zien wat er gebeurt, misschien is Carapaz niet zo goed en hij is zo multifunctioneel dat ik ondanks dat hij geen ambities heeft, het toch aandurf met hem)
4. Padun (ook een gok, maar als Landa wegvalt kan hij misschien wel de Vingegard van deze Vuelta zijn)
5. Matthews (verwacht ik meer punten van dan pure sprints van Philipsen, al had ik hem liever gehad)
6. Molano (misschien is hij met zijn vorm uit Burgos wel het koopje van 16 miljoen zoals de Cav dat was in de Tour)
7. Meeus (sprinttalent, mag voor eigen kans gaan)
8. Bagioli (heel lang getwijfeld Aru of Bagioli, maar toen las ik dat Aru ging stoppen dacht ik, ja leuk misschien een unica, maar hoe goed gaat hij zijn? Zijn vorm was wel goed...) Uiteindelijk toch voor het talent gegaan ook weer een gok
9. Storer (no brainer voor dat geld)
BankVlasov
Großschartner
Mezgez
Bayer
Morin