Omdat ik als groot fan ook hier graag mijn mening wil delen
Wie ik het best bij k3 vind passen.
1. Julia
Ze is gewoon k3. haar optreden ook met k2 was al een k3 optreden, ze is vrolijk energiek. kan zingen. Ze heeft gewoon de sprankeling van k3. Ze moet het gewoon worden.
2. Celester: Erg ondergewaardeerd vind ik. Bij Hippie shake en trouwen zag je echt dat ze gemaakt is voor k3. ook een van de beste zang stemmen, ik mis indd wel haar tussen de kandidaten. ze is erg op de achtergrond en daardoor heeft ze ook weinig fans. Ze is wel het meest naturel van iedereen. ze zal het echt van de jury moeten hebben en daar maakt ze kans.
3. Amy: Ondanks dat ik haar echt niet goed vind. is ze qua samenstelling beter dan Diede. Ja sorry, maar ze zingt constant echt heel slecht tot matig. bij eyo met k2 danste ze niet gelijk en leek het net alsof ze het voor het eerst deed. haar zang is elke optreden erg ondermaats en ik vind het dan jammer dat ze het pas vorige week daar mee kwamen en voor de rest alleen maar op haar looks afgaan. Voor de rest vind ik haar optredens veel te gemaakt. aka Jindra, noah van een k3 zoektocht. Ze is samen met julia de top 2 van de fans, maar snap dat echt totaal niet. ze is gewoon totaal niet voor k3 en zie haar over 5 jaar eruit gaan om wat anders te doen en dit gebruiken om bekender te worden.
4. Diede: Jaa.... sinds het begin al geen groot fan van haar geweest ondanks dat ze onwijs veel talent heeft. Sinds haar zwarte pieten gedoe blijf ik haar echt niet leuk vinden. daarbij heeft ze nu ook gezegd dat ze er trots op is in een interview dus voor mij is ze nu sowieso done bij de fans. Qua tussen hanne en marthe leek het alsof hun kleine zusje mee mocht doen. qua zang is ze de beste, maar voor de rest klopt het plaatje totaal niet. en denk ook dat ze niet veel kans maakt.
Ik zit te duimen en ga stemmen op julia celester vandaag
en hoop dat ik volgende week een van die twee mag bewonderen op de rewind party als het doorgaat