Auteur Topic: Uitreikingen forum-winter-awards  (gelezen 22438 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Uitreikingen forum-winter-awards
« Reactie #160 Gepost op: 6-01-2004, 21:29:28 »
Mensen, een speech van mij tussendoor. Ik vind het hartstikke lief dat ik tot knapste user ben vernoemd, door jullie  :-* . Niet dat ik er iets van snap, maar toch kei lief! Natuurlijk wist ik het al een tijdje, maar toen was ik toch wel overdonderd! Dus ik wil iedereen bedanken voor het op mij stemmen! En m'n moeder bedanken, want die heeft me op de wereld gezet! En iedereen van de crew bedanken, voor het forum!

:-* :-* :-*

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #161 Gepost op: 6-01-2004, 21:32:20 »
Hoera voor de moeder van Annuh!

En voor Annuh zelf!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #162 Gepost op: 6-01-2004, 21:33:38 »
Wat vliegt de tijd toch, als je het gezellig hebt! Nog maar acht awards te gaan! En dan denk je misschien: Dat zijn er wel veel! Maar stiekum gaat het echt heel snel, die tijd.

* begint te zingen: ?Mooi was die tijd!?

Ahum. Dus? We gaan het hebben over nuttigere dingen, zoals avatars. Iedereen heeft natuurlijk een andere, dat is vrij logisch. Er zijn ook hopen mensen die vaak van avatar verwisselen, anderen hebben altijd dezelfde en zijn zo herkenbaar. Daarom is er ook een award voor de user met de leukste avatar. Band, mag ik van jullie de tune van Sesamstraat alsjeblieft?

* de band begint Sesamstraat te spelen.
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #163 Gepost op: 6-01-2004, 21:33:49 »
De genomineerden zijn: Floortje, Chriz, Anzjie, Test, Annuh, Lc, Giorgio, Tijgertje, Annemieke, bertha531, Maapie en Aragorn. Slechts twee mensen werden in deze categorie twee keer genoemd en die gingen verder naar de tweede ronde, te weten: bertha531 en Floortje. Na een massale tweede stemming werd bijna unaniem gekozen voor: bertha531. Gefeliciteerd! Jij krijgt deze twee action man figuren:

maapie

• Gast
« Reactie #164 Gepost op: 6-01-2004, 21:34:55 »
cool  8)
ook jij gefeliciteerd!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 6-01-2004, 21:36:07 »
Hoera voor de moeder van Annuh!

En voor Annuh zelf!

En natuurlijk gefeliciteerd voor bertha531 en zijn moeder ;D .

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 6-01-2004, 21:36:47 »
* bertha531 is blij!

Hier komt zo een kiekje van mijn avatar!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 6-01-2004, 21:37:41 »
Een nieuwe forumindeling zorgt natuurlijk voor nieuwe categorieën. We beginnen met de eerste, de beste relaxhoeker.

* gaat in een relaxte stoel zitten, pakt een helm met twee blikjes aan de zijkant en rietjes naar haar mond en begint te drinken.

Deze dingen werken goed ;D . Maar goed, wie o wie krijgt de eer om als eerste de beste relaxhoeker te zijn van dit forum? Sowieso, wie zijn de genomineerden? Laat ik eens op m’n kaartje kijken… LC, Giorgio, Maapie, Robin..., Tijgertje, Annuh, Elmar en Maapie. Degene die de award heeft gewonnen, heeft al eerder vandaag een award gewonnen. De winnaar krijgt dit:

Een foto van iemand die op een palmboom ligt!
Zal ik nu dan maar de winnaar bekend maken? Iedereen wil natuurlijk zo’n foto! Wie mag ik feliciteren? Wie zou het zijn? Robin…!!!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #168 Gepost op: 6-01-2004, 21:38:00 »
Ja zeg, dat klopt natuurlijk eigenlijk weer niet he...
Lees maar na in een post van Lorelei:
;D Leuk dat nooit iemand iets over mij weet te zeggen omdat nieand me kent
*zucht* ga maar weer eens terug naar mijn rots denk ik

Elmar.. post veel.. heeft meestal wat te zeggen ..heeft een mooie avatar..

verder ken'k 'm eigenlijk niet  :D
Bertha kan dus nooit de mooiste avatar hebben :P

* zet z?n leesbril op en pakt de Volkskrant erbij.

Natuurlijk zijn er ook hartstikke serieuze users hier, niet alles is lachen! CMC, dat is lachen! Maar deze prijs gaat naar de meest serieuze user van het forum. Er zijn een hoop serieuze mensen hier, kijk maar eens naar de mensen achter de schermen! Die mensen van de CMC bijvoorbeeld, hartstikke serieus. Maar ook andere mensen kunnen serieus zijn. Deze mensen zijn genomineerd door de rest van het forum als meest serieuze user: Mollemans, bodejos, Han13, Malcolm en Verdi. Bijna al deze users zijn crew-leden en zijn dus hartstikke serieus bezig met de site. Daarom is het voor mij een eer om deze award uit te mogen reiken aan?

* tromgeroffel

Malcolm! Gefeliciteerd! Jij krijgt je eigen museum!

« Laatst bewerkt op: 6-01-2004, 21:46:01 door Elmar »

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 6-01-2004, 21:51:08 »
Kmoest lang zoeken, maar eindelijk gevonden: een fotootje van mijn avatar op een ander heugelijk moment:

Kijk eens hoe blij dat ie kijkt!
En nu ook trouwens...  :D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 6-01-2004, 21:58:59 »
We gaan nu kijken naar een zeer spectaculair optreden dames en heren. U mag nu de brillen opzetten die wij voor u allen hebben geregeld, ze liggen onder uw stoel. Wel willen wij u vragen om geen onverwachte bewegingen te maken, op uw plaats te blijven zitten en geen geluid te maken, anders worden de dieren misschien afgeleid. Dames en heren, Maapie met haar Vlooiencircus!

* Maapie komt het podium op en begint met haar vlooien een hele act. De vlooien kunnen touwtjespringen, hoelahoepen, trapezezwaaien, kanonskogels vangen enzovoorts. Het is een heus circus.

Maapie, dank je wel! De band heeft trouwens lang moeten oefenen op dat circusnummer, het was blijkbaar heel ingewikkeld met een hoop mollen en kruizen. De volgende award dan maar! De award voor de beste Molshoopklant. Een hoop mensen kunnen nergens anders hun verhaal kwijt en doen dat dus maar in de Molshoop ;) . O, nee, dat zou ik niet zeggen. Elmar, heb je m’n kaartje weer veranderd! Veel mensen vinden het leuk om hun belevenissen te melden in de bar. Anderen vinden het dan weer leuk om daarop te reageren, of misschien om het gewoon te lezen en om te kijken wat voor psychologisch effect sommige aspecten van het dagelijks leven op een individu hebben. Oftewel: Hier zijn de genomineerden:
Anzjie, Annemieke, @miesh, Elmar, Han13 en Annuh. Natuurlijk zijn er meerdere mensen die deze award zouden hebben mogen krijgen, maar er is één persoon die, volgens de rest van de forummers, deze award echt verdiende. Wat is de prijs, zullen jullie je afvragen? De prijs is:

één meter bier! En de prijs gaat naar…
Annemieke! Gefeliciteerd!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #171 Gepost op: 6-01-2004, 22:05:05 »
Nog maar vier categorieën te gaan, beste mensen, wat jammer toch! Het gaat zo snel. Een forum is er om discussies te voeren. Nou, heel het forum, behalve de relaxhoek. We hadden de beste relaxhoeker, maar we hebben ook de beste discussievoerder! Deze mensen waren genomineerd: Maapie, Malcolm, Cora Bora, Compuart, bodejos, Han13 en mollemans. Deze mensen kunnen stuk voor stuk heel goed discussie voeren, niet zo als:
wellus nietus
wellus nietus
wellus nietus
wellus nietus
wellus nietus
wellus nietus
wellus nietus
wellus nietus

Maar wie de award wel heeft gewonnen, is:
Cora Bora!
Cora, jij mag een keer meedoen in een echte discussie!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 6-01-2004, 22:06:07 »
Laten we het eens hebben over iets heel anders! Jullie mogen nooit tegen een eend schoppen, want een eend is ook iemand z’n moeder. Die leeft in een plas of een sloot, of ergens anders, waar het nat is. Nu denk je misschien: “Dit is het eind.” Dat is het ook. Nooit tegen eenden schoppen!

* luistert even in d’r oortje

Wat? Moet ik verder met de awards? Ok dan…
We gaan de award uitreiken voor de beste off-topic-poster! De winnaar mag meedoen in Scary Movie deel 4, dus dat is wel de moeite waard natuurlijk om te winnen.

De genomineerden: Tijgetje, Annuh, Daan, Bertha 531 en Robin… . Wie post er het leukst off-topic?
De winnaar heeft een eigen off-topic topic, dus eigenlijk kan het niet missen. Wij feliciteren: Tijgertje!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #173 Gepost op: 6-01-2004, 22:09:05 »
Sinds de komst van de relaxhoek, hebben we dus ook een aparte huiskamer voor discussies en nuttige dingen. Er zijn users die dat heel goed kunnen, dus ook voor hen een echte award. De volgende mensen zijn genomineerd voor de award van de beste huiskamer-gast:
Annemieke, bodejos, Han13, Malcolm, Anzjie, Cora Bora, LC en Annuh. Er moest zelfs een tweede ronde voor komen, wie wordt nou de beste huiskamergast en wie gaat er dus met een plaatje van een huiskamer naar huis?

Na de tweede ronde werd het pas duidelijk, degene met de meeste posts heeft gewonnen, Han13, gefeliciteerd!!
« Laatst bewerkt op: 6-01-2004, 22:11:22 door Elmar »

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #174 Gepost op: 6-01-2004, 22:11:26 »
*Test sluipt de zaal binnen op zijn tenen lopend... ...sruikelt over een snoertje en komt via een ongelooflijke salto precies op de schoot van Bertha terecht.

Hee Bertha, jij hiet?  :o
Geniet nooit met mate...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 6-01-2004, 22:12:32 »
En de laatste award alweer? de award voor de Beste Crewmember. Wat wordt er hard gewerkt achter de schermen! Een hoop mensen zijn belast met het wel en wee van de site, zonder hen zou realitynet niet bestaan. Wat zouden we moeten zonder hen? Er zijn moderators, actieve leden, vip-leden, admins etc, zij doen met z?n allen een hoop voor de site, zonder dat de rest van de site het ziet! Dus voordat we de award uit willen reiken, willen we graag heel de crew op het podium om een groot applaus in ontvangst te nemen!

* alle crewleden stromen het podium op.

Realitynet.nl Crewleden
- Compuart (admin)
- Malcolm (admin)
- Han13 (admin)
- Jokivin
- Mapel
- Cora Bora
- Test
- Mollemans

Site Crewleden

Actieve Leden
- Tijgertje
- Ovide
- Verdi
- Annuh
- Chriz (moderator Relaxhoek incl. CMC, CSC, Mobro)
- jeroen234 (moderator Planet Race 2003)
- Feeks (chat-operator)
- Laafje (chat-operator)
- Limone (chat-operator)
- Michelangelo (chat-operator)
- bertha531 (Realitynet.nl VIP)
- broer (Realitynet.nl VIP)
- Daisy (Realitynet.nl VIP)
- vlaming (Realitynet.nl VIP)
- pimwiz (Realitynet.nl VIP)
- Aragorn (Realitynet.nl VIP)

Uit al deze mensen is een winnaar naar voren gekomen. Bij deze ook de aantekening: Intikker is geen crewlid? maar hij wil de persoon die hem nomineerde toch bedanken.
De winnaar van de award voor het Beste Crewlid is:

* tromgeroffel?

Compuart!

{edit-foutje}
« Laatst bewerkt op: 7-01-2004, 14:33:26 door Cora Bora »

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 6-01-2004, 22:13:54 »
En met dit vuurwerk:

Komen we aan het einde van een lange maar gezellige avond! Alle winnaars gefeliciteerd!

Ik wil Daan en Elmar bedanken, die op het laatste moment hebben ingevallen. Nogmaals iedereen die op mij heeft gestemd, bedankt, echt geweldig. En natuurlijk feliciteer ik iedereen die een award of nominatie heeft gekregen!
« Laatst bewerkt op: 6-01-2004, 22:17:36 door Annuh »

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 6-01-2004, 22:15:21 »
Hee Bertha, jij hier?  :o

* bertha531 fluistert tegen test: 'sssssssst' en 'ga weg!' en 'deze plek hiernaast is al bezet!' en 'daar kun je nog wel op de grond zitten!'

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #178 Gepost op: 6-01-2004, 22:16:12 »
Gefeliciteerd alle mensen die een award hebben gewonnen, genomineerd zijn en alle anderen.! :-*

*@miesh kijkt naar het mooie vuurwerk, jammer dat de uitreiking is afgelopen...
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 6-01-2004, 22:19:27 »
*A&K loopt apetrots met haar award de zaal uit, op naar de afterparty !

twas heeeel leuk en mooi mensen !

proficiat aan Annuh, Intikker en Elmar  ;) en Daan doet dat goed in de bar  ;D
banaan begint met een b, soms met een s