Ik ben er doorheen geworsteld, grappige voorbereiding en geroezemoes in de zaal.
Annuh, Intikker, D**n en Elmar: Heel leuk gedaan, top! Gaaf dat jullie er zo veel tijd in hebben gestoken.
Ik ben erg blij met m'n prijs voor 'Beste User' een enorme eer!
Grappig dat ik ook genomineerd was voor de poedelprijs en nog grappiger voor 'Knapste User', naja, jullie snappen wel waarom. Iig kende die catorgie een terechte winnaar, want Annuh is nu eenmaal een enorm lekker wijf!
Compuart als beste crewmember, een hele terechte prijs lijkt mij! Als ik alleen al denk aan al dat nachtwerk dat hij er aan heeft.
Erg sportief dat hij hem opdraagt aan de crew, iets wat ook erg terecht is. Ik denk dat veel mensen niet inzien hoeveel die gasten voor de site doen. Ikzelf in eerste instantie ook niet. Mapel? Wie is Mapel? Ik las af en toe een berichtje van haar, maar voor de rest
Pas sinds kortgeleden zie ik hoeveel Mapel, Jokivin, Mollemans, Cora Bora, Han13, Test, Malcolm, Han13 en N@ncy eigenlijk doen voor de site. Top!
Alle anderen natuurlijk gefeliciteerd, er was geen een bij die het niet verdiende. Wie m'n nominaties wil weten moet me maar even pm-en. Ik zal ze allemaal bekend maken behalve wie ik genomineerd heb voor 'Irritantse User' die heb ik zelf al op de hoogte gesteld.
Pino, leuk dat je ff weer terug was en laat ff nu ff heel lang duren.