Auteur Topic: Uitreikingen forum-winter-awards  (gelezen 22442 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Uitreikingen forum-winter-awards
« Reactie #200 Gepost op: 7-01-2004, 10:29:49 »
Leuk dat je even bent langsgekomen Pino :D
Ik hoop alleen niet dat je volgend jaar voor dezelfde award wilt gaan... :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #201 Gepost op: 7-01-2004, 11:03:52 »
Leuk dat je even bent langsgekomen Pino :D
Ik hoop alleen niet dat je volgend jaar voor dezelfde award wilt gaan... :-X
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 7-01-2004, 11:26:35 »
Ik wil iedereen bedanken die op mij gestemd heeft, ik had nooit verwacht een award te krijgen en ik ben er echt stil van geweest gisteren. Helaas kon ik gister bijna niet op de site komen om eerder te zeggen hoe leuk ik het vond om te horen en om iedereen te bedanken.
Ik vond het ook heel leuk om sowieso de hele award uitreiking mee te maken via msn.

Ik dank iedereen en ik hoop dat ik nog veel meer mensen zal leren kennen hier.

ik wilde graag een titel  ;D maar hier had ik niet op durven hopen.

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #203 Gepost op: 7-01-2004, 11:59:33 »
ehhum...uche...

[speechmodus]
Bij deze wil iedereen bedanken die op mij gestemd heeft. Ook wil ik Robbieazerty bedanken (de winnaar van verleden jaar) zonder wiens topic (wie is...)ik nooit aan deze missie had kunnen beginnen. Voorts ook mijn opa en oma die dit niet meer mee kunnen maken, en mijn overgrootouders en betovergrootouders en betbetoverbetgrootouders en stapelbetovergrootouders zonder wie ik natuurlijk nooit was geweest wie ik nu ben. Allemaal bedankt! [/speechmodus]
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 7-01-2004, 12:16:31 »
Weten jullie dat we zelfs een eigen nieuwsflits hadden gister ;D . Die staat er nu nog steeds op, gaaf :D .

Dorine, die titel heb je nu. Gefeliciteerd!
Robin..., kan je het al geloven? 3 awards!!

Jammer dat de site gister niet helemaal meewerkte, maar natuurlijk is het nog voor iedereen na te lezen in dit topic. In de chat was het ook kei gezellig ;D .

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #205 Gepost op: 7-01-2004, 12:21:05 »
Ja, Annuh, was ook leuk. Ik heb in een deuk gelegen met je onbedoelde MSN-gasten. Die dachten meteen aan het een of andere gekkenhuis, toen ze zagen dat wij het over awards, enzo hadden. Waar zijn WIJ terechtgekomen, je zag het ze haast denken.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 7-01-2004, 13:06:18 »
Jullie leukste vlaamse user maakte mij attent op deze award uitreiking, dus ik kom even piepen om te zeggen dat ik me zeer gevleid voel met het winnen van de prijs.

that was meeeeee !!
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #207 Gepost op: 7-01-2004, 13:44:57 »
Ik ben er doorheen geworsteld, grappige voorbereiding en geroezemoes in de zaal.  ;D

Annuh, Intikker, D**n en Elmar: Heel leuk gedaan, top! Gaaf dat jullie er zo veel tijd in hebben gestoken.

Ik ben erg blij met m'n prijs voor 'Beste User' een enorme eer!  :) Grappig dat ik ook genomineerd was voor de poedelprijs en nog grappiger voor 'Knapste User', naja, jullie snappen wel waarom. Iig kende die catorgie een terechte winnaar, want Annuh is nu eenmaal een enorm lekker wijf! 

Compuart als beste crewmember, een hele terechte prijs lijkt mij! Als ik alleen al denk aan al dat nachtwerk dat hij er aan heeft.  ::ok:: Erg sportief dat hij hem opdraagt aan de crew, iets wat ook erg terecht is. Ik denk dat veel mensen niet inzien hoeveel die gasten voor de site doen. Ikzelf in eerste instantie ook niet. Mapel? Wie is Mapel? Ik las af en toe een berichtje van haar, maar voor de rest  ??? Pas sinds kortgeleden zie ik hoeveel Mapel, Jokivin, Mollemans, Cora Bora, Han13, Test, Malcolm, Han13 en N@ncy eigenlijk doen voor de site. Top!  ::ok::

Alle anderen natuurlijk gefeliciteerd, er was geen een bij die het niet verdiende. Wie m'n nominaties wil weten moet me maar even pm-en. Ik zal ze allemaal bekend maken behalve wie ik genomineerd heb voor 'Irritantse User' die heb ik zelf al op de hoogte gesteld.

Pino, leuk dat je ff weer terug was en laat ff nu ff heel lang duren.
« Laatst bewerkt op: 7-01-2004, 13:56:26 door Chriz »

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 7-01-2004, 14:12:48 »
Hallo allemaal...

ik heb het nog even rustig nagelezen zojuist.

Wat was het leuk  ::ok::

Natuurlijk ben ik heel erg blij en trots dat ik drie prijzen heb. Maar ik ben ook trots op alle anderen die gewonnen hebben of genomineerd waren. Jullie hebben het allemaal verdiend...

gefeliciteerd

en voor iedereen die op me gestemd heeft

dankjewel

Annuh, Intikker, Daan en Elmar: jullie hebben er een geweldige avond van gemaakt, complimenten  ::ok:: ::ok::

de optredens tussendoor waren ook erg leuk en ...

wat was het gezellig in die room op MSN  :D

en Verdi, dankjewel voor het lenen van je knie en het halen van de zakdoeken  :-*

« Laatst bewerkt op: 7-01-2004, 14:16:39 door Robin... »
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 7-01-2004, 14:32:29 »
Ik was gisteren nog vergeten te melden dat ik vooral degenen bedank die me genomineerd hebben voor 'beste newbie'. Leuk dat ik na 'n paar jaar en 6716 berichten nog steeds als newbie wordt gezien.  ::) ;D

En Pino: wat leuk dat je weer effe langskwam speciaal voor de awards!  :D  Maar je begrijpt natuurlijk wel dat wij liever hadden gehad dat je een van de andere awards had gewonnen, want dat had betekent dat je hier nog steeds wat meer rondhing.  :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 7-01-2004, 15:11:49 »
Hey mensen, het was weer super!! ::ok::

Ik was al telefonisch op de hoogte gesteld van mijn prijzen ;), maar ik ben er toch echt heel, heel blij mee!! :D Dank jullie wel!

Alle winnaars en genomineerden (ook die niet opgenoemd zijn :P) gefeliciteerd!!

Pino, leuk dat je er weer even was! Zeg Debbie, kun je haar niet wat vaker weer meeslepen? ;D

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 7-01-2004, 15:44:06 »
Ik was gisteren nog vergeten te melden dat ik vooral degenen bedank die me genomineerd hebben voor 'beste newbie'. Leuk dat ik na 'n paar jaar en 6716 berichten nog steeds als newbie wordt gezien.  ::) ;D

Die snapte ik ook niet helemaal, maar ik denk: ik meld het toch maar even ;) . Net als Malcolm en Jokivin die uit België komen... ook leuk ;) .

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 7-01-2004, 16:16:10 »
Hé nog ff een reactie van mij, jammer dat ik om 20.30 weg moest, msn was echt leuk :)

Helaas geen award gewonnen, maar dat ik toch wat nominaties op zak had, vind ik ook heel erg leuk :D

Iedereen die een award gewonnen heeft van harte ::ok::

maapie

• Gast
« Reactie #213 Gepost op: 7-01-2004, 16:21:59 »
Wat was het gezellig gisteren! Ik moest helaas om half 10 al naar bed  ::niet-ok:: dus ik kon er niet tot het einde bij zijn  ::niet-ok::

maar; iedereen die iets gewonnen heeft: hartstikke gefeliciteerd!

en iedereen die me genomineerd had, wat ik echt helemaal te gek vond: heel erg bedankt:-* ::ok::

TOT VOLGEND JAAR!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #214 Gepost op: 7-01-2004, 17:04:52 »
Alle winnaars: Van harte gefeliciteerd met je prijs, jullie hebben het verdiend!

Iedereen die heeft gezegd dat ik het goed heb gedaan  ::niet-ok:: ik heb alleen maar twee posts gezet hoor ;) :)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #215 Gepost op: 7-01-2004, 19:17:26 »
Een leuke avond gehad gisteren op de awards las ik. Alle prijswinnaars gefeliciteerd, alle geomineerden gefeliciteerd en de organisatie Chapeau.

Dank aan de mensen die mij aan 5 nominaties hebben geholpen. Hartelijk dank aan de lovende woorden van Comp en Chriz voor het werk dat de crew doet.

! nominatie wil ik bij deze teruggeven: ook ik ben GEEN belg, want heb een Nederlands paspoort.
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 7-01-2004, 20:23:14 »
Jeej, ik was ook genomineerd  ;D

Bedankt dat jullie me missen, al ben ik niet zo afwezig als jullie denken. Ik ben alleen niet meer vaak in de huiskamer te vinden, alhoewel ik wel regelmatig daar bijlees...
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #217 Gepost op: 9-01-2004, 15:24:01 »
Mijn oproep in dit topic heeft, na
de bekendmaking dinsdag, 1 reactie opgeleverd, maar wel een heel waardevolle reactie. Stemmen op mij als meest irritante user is ok, even uitleggen waarom, zou sportief zijn, ik heb die award tenslotte ook geaccepteerd, hoewel ik dat eerst niet van plan was.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2004, 16:41:12 door bodejos »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #218 Gepost op: 10-01-2004, 10:08:20 »
Jos, als we nu met een lijstje zouden komen staat dat ook zo raar, het is namelijk vaak een globaal iets, niet bepaalde acties. Het is beter van de personen die op je gestemd hebben om te zeggen dat je irritant was op het moment dat je irritant bent en niet in zo'n topic.

En ik heb niet op je gestemd, dus mijn lijstje krijg je niet :P

Groetjes,
D*
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #219 Gepost op: 10-01-2004, 10:36:10 »

Het is beter van de personen die op je gestemd hebben om te zeggen dat je irritant was op het moment dat je irritant bent
inderdaad, daarom vroeg ik dit ook, ik weet inmiddels ook dat ik niet de enige was die vroeg die categorie te laten vervallen. Maar NU denk ik daar dus anders over, nu wil ik een opvolger krijgen ;D
« Laatst bewerkt op: 24-01-2004, 13:50:15 door Bodejos »