Er zijn twee soorten horecabedrijven volgens mij... degenen waar je een rokershoek hebt en degenen waar je helemaal niet mag roken en dat zijn vaak de kantines van bedrijven en cafe's (waar men niet op 1 plek zit). En dan ben je inderdaad veroordeeld tot het rokershok of tot buiten, wat een lelijk gezicht is en geen reclame voor het bedrijf
Zelf hobbel ik vaak met mijn rokerscollega's mee naar ons overdekte rookterras, omdat ik ze gezellig vind en ze niet binnen bij mij in de kantine mogen zitten dus ik kies bewust voor mn broodje eten tussen hun geplof Terwijl ik astmatisch ben, maar moet ik dan in mn eentje koffie drinken Het is onderhand inderdaad allemaal erg overdreven en absurd
En dat vind ik zeer mooi gezegd van een niet rookster
Roker of niet,blijf hoffelijk!!!
Zelf ben ik roker,ik weet het, het is niet verstandig. Maar ik vind dat de roker zelf moet beseffen waar het kan en waar niet.Als ik bij vrienden of familie op bezoek ga die niet roken,dan rook ik gewoon niet uit respect.Als ik er lang ben en ik krijg trek in een sigaretje,wel dan ga ik ff naar buiten.
Wat de horeca betreft,Dat een restaurant rookvrij is,okee,maar een café? halloo
straks mag je geen bier meer drinken op café
Zo is er het gerucht(het is weer Belgisch hoor!!) Dat men bezig is met een wetsvoorstel om roken te verbieden in voetbalstadions
Allemaal gezever
zoals ik reeds zei,als je rookt,hou rekening met je medemens,en weet waar het mag en waar niet,zonder dat die vetbetaalde ministers(met hun dikke sigaren)daarover moeten beslissen!!!!!