Daarom maakte ik dat compliment......ik weet het niet maar dat ze hierdoor is weggegaan vind ik heel erg :'(
Tijgertje, ik ben er ook absoluut van overtuigd dat het niet een opmerking van jou zal zijn geweest waardoor Maapie zich gedwongen voelde het forum voor gezien te houden. In de molshoop heb ik ook aangegeven dat de echte achtergrond niet uitmaakt, al zou ik er net zoals iedereen hier wel het mijne van willen weten. Maar dat wil in feite iedereen.
Feit is: er is al voldoende gezegd, waaruit duidelijk naar voren komt dat Maapie altijd welkom is, zelfs als het toch een uit de hand gelopen grap van haarzelf zou blijken te zijn, maar dit laatste weiger ik gewoon te geloven. Wie het dan wel is, ik weet het niet, ik heb nota bene dinsdag zelf ook de vraag voorgelegd gekregen of ik het misschien zou kunnen zijn. Dat gebeurde vlak voor de start van de forumverkiezingen, toen ineens allerlei users in een chatroom binnen kwamen druppelen, toen ik op msn aktief was.
Ik heb niet kunnen achterhalen wie mij die vraag stelde, want die persoon was meteen weg, voor ik een email-adres kon zien. In mijn omgeving, de mensen met wie ik regelmatig praat via msn, ken ik ook helemaal niemand die ik ervoor aan zie.