Sorry hoor maar waarom het hebben over een optie die tot nu toe nul keer in de Nederlandse serie aan de orde is geweest . Pas als er een non binair iemand meegaat doen,wordt de vraag met de huidige antwoord opties niet meer voor elke mogelijkheid waarheid .
Ik ben het met het artikel eens dat de gender discussie een discussie is met zeer sterk verdeelde kampen , die elkaar zeker niet altijd lijken te willen begrijpen en dat dit in bepaalde situaties voor mensen heel persoonlijk awkward kan voelen ( zie de commentator op de os bij het skateboarden ).
Het is een situatie waarin we als maatschappij nog heel wat progressie moeten en , ik denk,gelukkig ook kunnen maken .
Dus ondanks dat ik vind dat er meer aan de non binairen moet worden gedacht, zowel in de diversiteit maar ook in de airtime , toch voor nee gekozen. Puur omdat de situatie zich nog niet heeft voorgedaan. We gaan bij de vraag zat de mol in busje 1 of 2, ook geen opties toevoegen die voor niemand van toepassing waren .
Dus ik hoop dat er binnen niet al te lange tijd zeker noodzaak is voor het schrappen van deze vraag , of op zijn minst een mogelijkheid hierin minder vastgeroeste opties te hebben, omdat dat zou betekenen dat er ook gekozen is voor de extra diversiteit in het deelnemersveld.