Is het mij of was de groep van vorig jaar veel gezelliger met elkaar. Deze groep zeikt echt na elke opdracht op elkaar. Vorig jaar kregen we dan nog wel eens wat momenten te zien dat mensen na de opdracht(en) met elkaar aan het praten waren, maar dat is blijkbaar dit jaar niet aan de orde. De bitch fight tussen Ilona C. en Pia vond ik dan wel weer vermakelijk. Breng mij de drama dames
. De groep was daarna ook zo klaar met Ilona. Dan kwam ook nog met die roast: ''sommige mensen kunnen het wel''. Als Ilona C. de mol is dan valt ze wel enorm door de mand.
Opdracht 5: TegeltjesSide note: Is dit niet gewoon de bloemen/schilderijen opdracht van vorig jaar, maar dan met meer lagen
? Ik waardeer dat ze iets hebben geprobeerd, maar dit was toch nooit haalbaar in 20 minuten.
- Ilona C. geeft een vage beschrijving die door Miska word gecorrigeert.
- Ilona C. vraagt om te ruilen terwijl het geld uit de pot kost.
- Sabina had blijkbaar maar ''één tegel'' gelegd.
- Olli en Dan hebben de meeste tegels gelegd voor de groep.
Opdracht 6: Boten- Miska geeft vage omschrijvingen zoals ''ga x aantal graden'' terwijl Markus niks kan zien. Toch haalde Miska wel 650 euro in de pot tijdens deze opdracht.
- Ilona C. schreeuwt nu wanneer ze geen foto horen te maken.
- Dan (en zijn team) zet het strandhuis op de foto voor 50 euro.
- Pia maakt een foto zonder te overleggen met de groep.
Test- Pia verdenkt Markus en Sabina.
Mijn verdachten zijn nu Ilona ''Anne-Marie'' C. en Pia. Als ik de kijkcijfers mag geloven is dit tot nu toe het minst bekeken seizoen. Vorig jaar keken er zo gemiddeld 430 duizend mensen naar de serie, in seizoen 1 was dit 370 duizend en dit seizoen kijken er slechtst 350 duizend.