Hmm, op de ochtend van inleveren heb ik nog Arensman gedumpt, om Hayter erin te doen. Achteraf niet de juiste beslissing, maar zo gaat dat wel vaker met dingen achteraf
Klopt het dat de uitslag van gister nog niet is verwerkt?
Alvast een beetje evalueren (ook al is morgen de finish pas).
We hebben deze Vuelta geëxperimenteerd met een groter aantal helpers. Is dat bevallen? Of volgend jaar in de Giro weer liever terug naar het 'oude' systeem?
Er is dus nu een tool waarmee we het aantal renners dat je per categorie in de pool kan kiezen kan aanpassen. Dus ook andere opties zijn eventueel mogelijk.
We horen graag jullie mening
Hmm, lastig.
Ik vond dit wel wellicht de leukste wielerpool in jaren, maar dat was vooral vanwege het enorm mooie & brede deelnemersveld. En toegegeven, er zaten ook een serie mooie renners bij de helpers. Waarbij ikzelf het budget heerlijk ruim vond, zodat ik een stuk interessantere keuzes kon maken.
Dus wat dat betreft een hoop zeer positieve dingen, maar niet rechtstreeks het grotere aantal helpers.
Ik twijfel of het interessant is om een extra beschermde renner te doen (that said: ik heb enkele giro's en vueltas gemist, dus misschien is het al een keer gedaan). Of het budget steeds wat ruimer zetten, aangezien ik juiste een weelde had, een luxeprobleem, want er waren zoveel interessante opties, die allemaal budgettechnisch wel somehow werkend te maken waren.
Ik weet niet of het kwam door het brede deelnemersveld, het budget, of de interessante helpers - maar normaliter staat een goed deel van m'n team na een tijdje wel vast, terwijl ik via schaven hier en daar wat miljoen probeer te winnen om terug naar budgetgrens te komen.
Terwijl nu voor het eerst ik veel meer interessante renners in m'n team probeerde (en kon!) proppen dan dat erin paste. Terwijl ik niet het gevoel heb dat de variatie tussen teams kleiner is.