Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Geen vertrouwen in jullie smaak!
Absoluut! (al heb ik werkelijk geen idee welk nummer ik überhaupt bij wie zou moeten plaatsen...)
Succes iedereen! Ik ben net weer even wat liedjes uit vorige edities gaan luisteren om weer in de stemming te komen. Ook was ik wel nieuwsgierig naar welke mensen ik in mijn deelnames allemaal punten heb gegeven, en hoeveel dat er in totaal per persoon zijn geweest, dus dat heb ik even in een lijstje gezet:28 - Pac22 - Grasisgroen22 - Michael9022 - Nieky21 - Brent21 - LDHmolletje21 - WouterV20 - Brtdm20 - FrankLapidus17 - MitchK15 - Lucy14 - D*N13 - Fabiann13 - Mrchipie13 - SanderFMC12 - Aurynn12 - Hulpdakdekker12 - MollenvangR11 - JaccoS10 - Gupp10 - HappyDutchman10 - KingLennart9 - Ricardo8 - B&W8 - Convans8 - Focus8 - Meezter7 - Silvermaiden7 - Starlight6 - Jann6 - Molduck5 - Daisy5 - Hautoa5 - Molcrazy5 - Tim5794 - Susdus4 - ViWiRu3 - Larikoek3 - TimvDons2 - Giorgio1 - LuchtManiakZo'n lijst zegt natuurlijk niet alles maar ik had bijvoorbeeld niet verwacht dat Pac zo hoog staat. In mijn herinnering was hij vooral vaak slachtoffer geweest van mijn - bijna traditie geworden - gewoonte om altijd wel iemand nét buiten mijn top 10 te plaatsen op basis van principiële redenen die losstaan van de kwaliteit van het nummer. Toch heb ik hem dus ook een paar keer veel punten gegeven, meer nog dan een gig, die ik denk ik wel het vaakst van iedereen punten heb gegeven.Nieky staat ook vrij hoog terwijl ik volgens mij nog nooit wat van hem heb teruggekregen, daar mag wel eens verandering in komen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
743 gasten en 6 vaste bezoekers