Alright mate, deze oude knakker luistert al 12 jaar naar zijn Australische inzending en heeft dus niet gezocht dit jaar. Maar had dat beter toch gedaan
Ik ga dit jaar toch weer for the bottom.
Volgende keer weer een white guy met een gitaar!
Hierbij de punten van Australië!
1 punt: Spanje -> lekker gezellig en goed om mijn Spaans bij te schaven
2 punten: Ierland -> Niet te alledaags en leuke clip!
3 punten: Zuid-Afrika -> Aanvankelijk dacht ik meh, maar het is, om een anglicisme te gebruiken, op me gegroeid.
4 punten: Zwitserland -> Mijn baas woont in Zwitserland, dus ik moest wel. Maar ze zingt ook heel mooi! Om bij weg te dromen.
5 punten: Moldavië -> Lekker dansbaar. Ik gooi mezelf ook tegen de muren als ik dit hoor, net als de twee in die clip.
6 punten: Noorwegen -> Mooi gevoelig
7 punten: Taiwan -> AURORA's nummer Runaway had ik een jaar geleden al grijs gedraaid, dus erg leuk haar nog eens terug te horen.
8 punten Cyprus -> De heerlijk dansbare nummers halen het blijkbaar toch altijd van de gevoelige nummers bij mij
10 punten: België -> Docteuuuuuur, deze is intussen al meerdere keren afgespeeld in m'n Spotify. Dank om het me te leren kennen!
12 punten: Indonesië! -> Bij nummers als dit ben ik altijd jaloers waarom ik zoiets origineels nooit gevonden krijg. Love it!
Over een uur zit ik op m’n laptop. Dat werkt handiger om tussenstand enzo bij te werken dan op m’n telefoon.
Over naar mijn baas in Zwitserland!