Japan is aan de beurt! Wellicht ben ik het liedje door de game wat té leuk gaan vinden en had ik daarom iets hogere verwachtingen. Ik wist wel dat ik geen winnend liedje had in dit sterke deelnemersveld, maar vallen 3 punten me wel heel erg tegen. KingLennart bedankt voor de punten!
Laat ik ook maar eens cryptische punten doen
1 punt voor
Prima song, is nergens slecht, maar springt er ook niet genoeg bovenuit om écht hoog te scoren. Maar uiteindelijk toch mooi een punt in dit sterke deelnemersveld
2 punten voor
Hiervoor geldt een beetje hetzelfde als voor nummer 1, maar dit nummer bleef net wat lekkerder in mijn hoofd zitten. Daarom 2 punten!
3 punten voor
Ja dit luistert lekker weg! Authentieke song met een goede opbouw! Prima!
4 punten voor
Catchy en valt op in het deelnemersveld. Dat belonen we met 4 punten!
5 punten voor
Niks mis mee! Lekkere rustig nummer en qua zang een van de beste van het veld. Niet 100% mijn smaak, maar toch verdiend dit land 5 punten!
6 punten voor
Het is refrein is me eigenlijk iets te voorspelbaar. De toon waarop het gezongen wordt is me iets te cliché en toch klopt eigenlijk alles aan dit nummer. 6 punten!
7 punten voor
Bam bam bam bam! Dit is gewoon prima, ondanks dat het muzikaal niet al te hoogstaand is. Echt op en top songfestival want het werd bij elke luisterronde beter. 7 punten!
8 punten voor
Echt een sterk nummer, prachtig gezongen en het valt op in dit deelnemersveld. De clip spreekt me daarbij ook nog aan. Prima inzending!
10 punten voor
Dit nummer stond na de eerste luisterronde nog niet zo hoog, maar wat een goede plaat is het eigenlijk zeg! Zeker wanneer je het nummer vaker hoort. Top gedaan en 10 punten
12 punten van Japan gaan naar
Dit nummer is volledig mijn ding en in mijn ogen zelfs een van de beste songfestivalinzendingen ooit hier op RN! Een dik verdiende 12 punten en wij gaan jullie volledig supporteren bij de puntentelling
Tussenstand en wie is wie volgt zo. Moet even werken