Wie is Timvdons? Blijkbaar een briljante hacker. Eentje die Daisy heeft ontmoet tijdens al haar verre reizen.
Wat zijn Michael90 en Hillo van plan? Tsja, Michael wil 90 moorden plegen, dus het heeft vast daar wat mee te maken. Misschien willen ze die laatste moord heel groots brengen, zodat de hele wereld ervan kan meegenieten!
Is Hillo te vertrouwen? Nee...
Wat is er loos in de zaak waar Pac en Brtdm aan werken? Een van beiden werkt vast voor de onderwereld...
Is Robbieazerty of Spacycolours die drugs aan het dealen was? Daar ga ik niet van uit. Het zou me niks verbazen mocht het Brent zijn (of anders Chardo)
Of is daar toch iets anders aan de hand? Wat natuurlijk zou kunnen is dat er vroeger in de escaperoom een drugslaboratorium had gezeten. Of er is iemand die liever op die plek geen escaperoom wil hebben.
Welke informatie geeft LdHmolletje aan Syd en Gerrit? Het zou natuurlijk fantastisch zijn als door mijn informatie de zaak Michael90 opgelost zou zijn. Ik zie de krantenkoppen al voor me: 'LdHmolletje grote held'. Dankzij mijn broer ben ik wel in bezit gekomen van interessante insider-informatie! Ik ben trouwens heel benieuwd wie mijn broer was...
Maar de vraag van vandaag is: Wat doet Molduck?
Alle 4 de opties zijn interessant, maar het meest benieuwd ben ik naar het bijzondere resultaat van C!