Dan gelijk maar mijn team ook even presenteren.
Kopmannen
Roglic (heeft de vorm, must have)
Ayuso (ik heb wel vertrouwen in hem, lukt het niet is daar Remco voor de safety)
]Beschermde renners
Vlasov (zoals gezegd, vertrouwen, vorm ik gun hem nog één keer de kans)
Groves (dure sprinter, maar je moet iets, lang getwijfeld tussen hem en Coquard)
Arensman (ik heb geen vertrouwen in Thomas, en anders sneakt hij wel mee de top 10 in)
Martinez (Oh wat heeft FDJ een leuke ploeg, zou er wel 5 op willen stellen, maar ik ga voor jong talent met klassementsambitie)
Helpers
Molano (1 sprinter is niet genoeg, dus pak ik hem ook mee)
Rubio (in geval van falen Mas, eigen kansen, kans op klimpunten, jongerentrui ook nog net)
M. v/d Berg (ook hier geldt ik wil ook sprintpunten sprokkelen, uitgelezen kans voor)
Govekar (uitgesproken sprinter en 2 miljoen maar val ik me geen bult aan)
Onley (vrije rol samen met Poole, lang getwijfeld en voor hem gekozen omdat hij ook wil kijken wat ie met klassement kan)
Engelhardt (goedkoop en kan aardig klimmen/doet mee in vluchten)
Bank
Evenepoel (ja op de bank, ik vind m onzeker overkomen, als er iets met mn andere kopmannen gebeurt, komt hij erin)
Buitrago (mag voor klassement gaan, klimmen, jongeren, is de nood aan de man, dan is hij er, hier wilde ik eigenlijk Uijtdenbroecx hebben)
Dainese (opvulling als het echt nodig is en er nog gesprint wordt verderop in de koers)
Askey (ook zn leuke FDJ'er voor maar 2 miljoen)
Osbourne (goedkoop klimmertje voor mogelijke vluchten indien nodig)