Goed, even serieus nu... ( ik en serieus...
)
Wat een geweldig festival was dit weer! Hoge kwaliteit van de liedjes... en ze scoorden inderdaad allemaal minimaal een voldoende...
Alleen bij dat liedje van Netta kreeg ik acuut pukkels. Niet eens omdat ze al bekend was, maar gewoon om dat koetsjiekoetsjie-gedoe... kan ik heel slecht verteren
Welnu: de uitslag is al bekend, de bovenste twee staan al vast. Gefeliciteerd!!!!!
Ik heb een goed festival gedraaid, mijn nummer was een schot in de roos. Ik gedij kennelijk goed in de "creatieve" rondes, want vorig jaar behaalde ik met Keelhaul Island ook al een mooie vierde plaats. Nu is het geloof ik wel zo dat ik met mijn punten mezelf nu uit de Top 3 knikker
, maar goed we krijgen Nagendel nog...
Complimenten aan alle creatieve geesten qua punten bekendmaking! En dank aan alle puntengevers, speciaal aan de landen van wie ik een twaalfpunter mocht ontvangen!!
Hier volgen mijn punten:
1 punt voor Ole's Lost Recorder
2 punten voor Bassiya
3 punten voor Ode Pixel
4 punten voor Jar Hat
5 punten voor Cyan Tzars
6 punten voor Email Sport
7 punten voor Chainsaw ID
8 punten voor Ibomza
En dan voor mij de twee absolute uitschieters!!
10 punten voor
Dial Nun!
Als je het voor elkaar krijgt om deze kolos van 112 kilo binnen een paar seconden aan het dansen te krijgen dan heb je echt een heerlijk nummer afgeleverd!
En de 12 punten gaan naar....
Sardine Pie!!!
Wat. Een. Schoonheid. Van. Een. Nummer.
Als ik nu Google op "emotionele vervoering" dan krijg ik deze clip op YouTube te zien...
Dit was hem vanuit Pipolonia! Over naar Nagendel voor de laatste punten van deze editie!