Wááát?! Dat kan niet, want jij bent Leshia! Afgaande van je vorige inzending!
Anyway… hier de breinloze punten van de breinloze zombies. Oh en de afbeelding bij m’n inzending evenals onderstaande afbeelding heb ik door AI laten maken. Let vooral op het Eurovision logo op z’n pak
Hierbij de punten van Zombia. Wij zombies hebben genoten en bij de puntentelling op het totaalpakket gelet. Vooral vanwege het unieke thema, genoten we van de uitwerking van een verhaal rond de emoticon, het fictieve land, het verhaaltje en het gekozen nummer. En zo zijn wij unaniem tot de volgende uitslag gekomen:
1 punt gaat naar KOSMOS. Begeleidende tekst was optioneel maar in deze creatieve versie wel fijn. Het had waarschijnlijk nog hoger gescoord aangezien ik ook punten gegeven heb voor de verhalen erbij.
2 punten gaan naar INSOMNIË. Deze scoort dan wel extra vanwege het verhaal. Leuk gedaan!
3 punten gaan naar ADONIA. Niet alleen vanwege de adonissen, maar het is ook gewoon een lekker nummer.
4 punten gaan naar TEMPORALIS. Het nummer is ok, maar de punten zijn hier vooral gepakt vanwege het top uitgewerkte verhaal ivm je land gelinkt aan de emoticon.
5 punten gaan naar Pipolonia. Top concept!
En toen had ik minder tijd om uitleg bij mijn punten te geven, dus de volgenden moeten het enkel met punten doen.
6 punten gaan naar Sandwichia.
7 punten gaan naar Nostalgenia.
8 punten gaan naar Nagendel.
10 punten gaan naar Serendipia.
En onze 12 punten gaan naar
Brent! Ik bedoel Leshia! Dit is de unieke Brent sound die mij nooit onbewogen laat. Zo cool om niet-alledaags instrumenten te horen en een vleugje van andere culturen mee te krijgen. Vandaar, douze points. Oh en als dit iemand anders is dan Brent, dan heb je een nieuwe fan!)
En dank aan D*N en MitchK waardoor ik momenteel nog niet helemaal laatst sta!