Give it up for the one and only Leshy
Deze keer niet als paddenstoel, gewoon als zichzelf. En hij mag er zijn hoor
Leshia wil graag zijn dank uiten aan iedereen die ons prachtige land punten heeft gegeven, en dan met name aan Holdvillág, Sandwichia, Aquamara, Uniland en Zombia voor de
douze points! Maar wie krijgt onze twaalfpunter? Дякуємо за використання перекладача для цієї невеликої фрази!
Voor ons eerste punt gaan we in zee met...
🏊
Twintig bonuspunten voor de talen! Dit is het eerste liedje dat ik hoor in het Deens en Koerdisch. Ik wil alles weten over hoe je bij dit nummer gekomen bent.
Dan de twee punten, die gaan naar...
De drie punten gaan lekker naar...
🥪
Erg schattig liedje, mag van mij hoog eindigen. Mooie vondst.
Blijf nog even wakker! Jullie krijgen toch nog punten...
🛌
Eigen taal + mooie vertaling = winnen. Goeie clip, goed thema, mooi alternatief en toch luisterbaar.
De vijf punten van Leshia gaan naar een verschrikkelijk land...
🚩 Op je 19e al zo'n podium betreden, ga er maar aanstaan! Berq doet het met verve. Doet me bij vlagen denken aan Ganjaman
De zes punten gaan naar het smaakvolle...
🍝
Een schattig liedje, gewaagde keuze in de eigen taal. Ik zie mezelf hier wel naar luisteren.
Sju poäng går till...
💔 Love Hanna Ferm! Ben dit jaar nog naar een concert van haar geweest
Maar ze heeft betere nummers, dus zeven punten is een mooi aantal.
Dan de acht punten, maak ruimte voor...
👨🚀
Mooi gevonden, de clip spreekt tot de verbeelding. Helaas ontbreekt hier wel een tekstje.
Dan wordt het spannend. 10 punten, verstop je niet meer...
🎭
Bonuspunten voor de synthesizers. Minpunten voor het ontbreken van tekst en uitleg. Maar een erg mooie vondst! Wat zal Zombia jaloers zijn.
Maar dan de 12 punten! Als Leshia zich gewonnen moet geven, dan hoop ik vurig dat dit land wint...
🔥 En ik maar denken dat 'Le Dernier Jour de Disco' het enige lekkere liedje van Juliette Armanet was. Is het al pyromaandag?