Mijn antwoorden dan ook maar even beknopt:
1) New York! Daar ben ik in de carnavalsvakantie geweest en het was fantastisch. New York sprong boven mn andere vakanties uit. Vakantie in Spanje had zeker ook gekund, want ik ben ook in Andalusië geweest. Alle vakantie-antwoorden hadden gekund want ik ben echt belachelijk vaak op vakantie gegaan in 2023
2) Goldband - Kinderwens. Begin dit jaar was ik op Paaspop en daar hoorde ik dit nummer van Goldband. Prachtig! Wij zouden heel graag een kindje willen. Voorlopig helaas nog zonder succes
3) Ik ben niet zo actief meer als dat ik geweest ben. Misschien een flauw antwoord maar een echt hoogtepunt kon ik niet bedenken.
4) Ik mis Lukie4 (en wat andere "oudjes" + Jann) gewoon hier. Nostalgie enzo. Vandaar de vraag of Lukie ons ook mist.
5) Ik kon bij vraag 7 niet kiezen tussen twee sportmomenten. Dus ik ben heel flauw hier voor een sportmoment gegaan (Van der Poel die valt) zodat ik bij vraag 7 voor een ander sportmoment kon gaan. Winst van PVV was de andere optie hier.
6) Net als De Witte. Sportuitslagen. Superirritant. Sport kijken is heerlijk, maar als je de uitslag al weet meteen ook vrij suf.
7) De eindsprint van Femke Bol. Ik stond juichend voor de tv. Fantastische climax.
Thijs Zonneveld. Even googlelen en je ziet dat die iets met wielrennen van doen heeft. Eitje.
9) Mijn pesto-Burrata-salade. Die valt erg goed hier in huis! Niet te raden natuurlijk.
10) Loyaliteit. Die eigenschap schoot me als eerste te binnen. Maar pittige vraag. Bespreek dit idd niet dagelijks met vrienden.
11) Zomerse shirts. Niet spannend. Maar heb niet veel met bijzondere kleding.
12) Ik heb hier gekozen voor wat fitter worden, lichamelijk (ik heb dit najaar veel ingeleverd omdat ik last had van blijvende coronaklachten) en ik niet meer kon doen/sporten wat ik normaal zou willen. Fietsen en hardlopen lukt nog niet. Rustiger in mijn hoofd mag ook wel. Veel bezig met proces rondom kinderen krijgen. Dat mag wel minder stress geven.
Voila!